• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Quiet thoughts skrev 2009-07-31 20:21:05 följande:
    Hej alla.Jag ville bara tacka sååååå himla mycket för det alldeles underbart fina stora paketet åt Lova.Jag hämtade ut det idag och jag blev så snopen att ni satsat så stort.Jag blev riktigt rörd och min man med.Lova blev väldigt glad.TUSEN TUUUSEN TACK.Det räcker ej med ord. Ni är så fina människor allihopa här inne.
    Har tänkt massor på dig och din familj. Hoppas verkligen allt ordnar sig.
    Tankar och kramar i massor.
  • jompa

God morgon alla

Var inne och kikade på Småfolks höts kläder, men saknar deras lurvar, ska de inte komma någon i år????

• jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-01 09:02:31 följande:
    Så - nu är det slut på velandet över overall. Orkar inte hålla på att fundera fram och tillbaka längre - jag kan ju hålla på hur länge som helst. Slog till på en Mini A Ture-overall från förra säsongen på rea! Har aldrig sett en MAT IRL så det blir spännande. Hoppas jag blir nöjd! Just nu känner jag mig nöjd iaf! www.uteungar.se/zoom_product.asp?id=602
    Bra där!
    Den blir nog superbra tror jag.
  • jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-01 09:02:31 följande:
    Så - nu är det slut på velandet över overall. Orkar inte hålla på att fundera fram och tillbaka längre - jag kan ju hålla på hur länge som helst. Slog till på en Mini A Ture-overall från förra säsongen på rea! Har aldrig sett en MAT IRL så det blir spännande. Hoppas jag blir nöjd! Just nu känner jag mig nöjd iaf! www.uteungar.se/zoom_product.asp?id=602
    Förresten, hur stor är ditt barn som ska ha denna, du tog 86:a eller hur?
  • jompa
    nikki2006 skrev 2009-08-01 09:17:01 följande:
    hoppas verkligen det för jag VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. De är de mysigaste och gosigaste som finns
    Ja eller hur, verkar väl konstigt om de slutat med dem. Men varför finns de inte på deras sida då. De borde väl komma snart.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2009-08-01 09:17:01 följande:
    hoppas verkligen det för jag VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. De är de mysigaste och gosigaste som finns
    De du hade nu, visst var det de gröna? Passar de fortfarande
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-01 09:33:46 följande:
    www.smafolk.dk
    Hittade inte heller någon som jag kände att jag måste ha.
    Bra för då är det ett märke mindre att shoppa av.

Nu har jag kvar MAT och Katvig. Kommer nog bli nån tröja från Katvig fast priset har stigit igen till mycket dyrt tycker jag.
  • jompa
    H I L L A skrev 2009-08-01 09:38:05 följande:
    Tack gulliga du Nu blev jag generad Ja Hildas hår växer som ogräs Jobbar du nu eller har du semester ?
    Håller helt med Nikki.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2009-08-01 09:34:29 följande:
    Jag kommer gråta lite krokodiltårar om de inte kommer fleece från småfolk då de är mina absoluta favvo. Overallen i stl 80 sålde jag förra året Ångrar mig fortfarnde och jackan den gröna är i 98/104 så den sparas till jessie. Nikki skall ha den rosa jag köpte på ajabajas rea i stl 110/116. Skulle kunna ge vad som helst för en lila
    Mailade nu till Ajabaja och frågade om Småfolks lurvar.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-01 09:49:00 följande:
    Jaaa, man får väl se det så O dessutom sitter ju nya Småfolk inget vidare på Liam så egentligen var det bra att det inte fanns några fina print Gillar inte dessa prishöjningar, 279 kr för en Katvig tröja känns väldigt dyrt. Vet inte alls vad jag ska köpa för danskt till Liam, gillar ju inget från hösten direkt, förutom nån tröja med stars.
    Men du att du inte provar MAT på din kille. De är ju lite smalare i modellen.
    Denna skulle han nog gilla:

http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=6540

Sen håller jag med om Katvig, det är ju bara ränder och ändå kostar de 279kr, lite häftigt tycker jag men jag kommer väl ändå sitta med nån här snart. Mössa ska jag nog köpa i alla fall.
    Vad tror ni om en brun/vit till sonen som kommer ha en turkos skaljacka och sen en rosa till dottern som kommer ha en svart skaljacka?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14