• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-29 22:12:58 följande:
    Ja men det kan jag förstå. Gillar kolmården. Var det mycket folk?
    Ja massor, var kö in i morse på parkeringen.
  • jompa
    mortillsju skrev 2009-07-29 22:25:29 följande:
    Hej!Vad shoppas idag?
    Inget för min del
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-29 22:27:33 följande:
    Uhh ja när vi bodde på campingen för 2 veckor sen var det kö heeela vägen från campingen till Kolmården på morgonen. Sååå dryyygt!
    Ja så var det nu med, men väl inne så ör det ju ok, så stort så man springer inte omkull varandra.

Söt milo är när han provar overall, och han verkar ju gilla den
  • jompa
    mortillsju skrev 2009-07-29 22:32:43 följande:
    Jag har också börjat damma igen Förresten kamera kom hem idag så imorgon så!!!
    Härligt.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-29 22:39:32 följande:
    Haha ja, han hade den på sig i en halvtimma efteråt och vägrade ta av den. Men sen blev han lite för varm Fina barnen på kolmården! Gillade dom det?
    Hahaha, ja förstår att det blev varmt.

Jo ungarna älskar att titta på djur, de skulle kunna göra det varje dag. Gillade Milo det?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-29 22:41:40 följande:
    Ja han tyckte det var toppen. Han var mest fashinerad av sälarna, delfinerna och Tiiigrarna.
    Blir det nån MAT overall i år igen eller får det räcka med Molon?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-29 22:50:46 följande:
    Nää flickor nu ska jag sova. Så trött efter denna shoppingdagen!Sov gott!
    Natti natti.

Jag ska oxå krypa ner nu, helt slut efter en hel dag på djurparken.
  • jompa
    Busbellan skrev 2009-07-30 07:26:54 följande:
    Hur går det på T nu egentligen?Är det läge att lägga ut lurvar än? Eller bör man vänta till slutet av augusti?Har sett att det redan finns en hel del overaller ute nu, går de bra redan nu?Har även endel långärmade och sånt som ska säljas. Skulle vilja ha in lite pengar nu, men tror ni man får mer i slutet av augusti?
    Det verkar gå bra just nu tycker jag, det är ju inte supervarmt och det bidrar nog till att man köper höswt kläder redan nu.
  • jompa
    solouniko skrev 2009-07-30 08:54:23 följande:
    Förresten.. Vad gör man om man inte får in sina pengar efter 5 dagar? Har mailat några gånger men ej fått svar och inga pengar heller. Hur länge ska man vänta? Lämnar man neg sen och lägger ut auktionen igen då? *Nybörjare*
    Tycker oxå sånt är svårt.
    Har en nu som köpte ett par byxor på köp nu och för mig betyder det att då betalar man direkt oxå, har nu mailat då hon köpte dem i lördags men inte hört nåt ännu.
  • jompa
    Tasha78 skrev 2009-07-30 09:19:43 följande:
    men betyder verkligen köp nu att man ska betala direkt
    Ja så har jag tolkat det, man väljer ju att köpa nu.
    Oavsett så har de tre dagar som jag har som betalningsvillkor gått ut då hon köpte den i lördags.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14