• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjollabolla skrev 2009-07-30 09:44:00 följande:
    Godmorgon!
    Morning
  • jompa

Hej tjejer

Några lurvar någonstans? Eller är de försenade som de brukar vara?

• jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 16:49:57 följande:
    OT; men när man beställer på biljetter på Ticnet, inte ska man väl behöva betala direkt? Det har jag aldrig gjort innan, nu kommer jag bara till den jädrans betalningssidan.
    Jo jag tror de har gjort om det så man måste det nu, blev lika förvånad jag.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 16:56:57 följande:
    Ahh vad drygt! Ska köpa biljetter åt oss och 3 andra familjer till Walking with dinosaurs, men 6-7000 har jag inte lust att lägga ut
    Nä det är ju detta som blir problem, jag skulle oxå boka åt många och fick ligga ute men pengar, dryyyygt.
  • jompa

Kollade lite på Molos vinterkläder idag och visst är färgerna fina men jag tyckte de verkade lite hur stela och tunga. Ni som haft dem till era barn, verkar de tycka att de är svåra att röra sig i?

• jompa

Såg även de här Holden ytterkläderna och ujjj vad fula de var tycker jag

• jompa
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-30 17:06:55 följande:
    Nä. Min lilltjej älskade sin overall förra vintern och verkade kunna röra sig fritt och ledigt, det såg aldrig obekvämt ut och hon klagade aldrig.
    Ok var kanske bara som de kändes då, man vill ju att de ska kunna röra sig lätt och ledigt.
  • jompa
    snigelina skrev 2009-07-30 17:09:30 följande:
    Det har funkat bra, men jag gillar inte riktigt Molo. De är lite för varma och klumpiga för våra barn.. Funderar på om inte Stella ska få prova Hummel i år
    De kändes lite klumpiga till mina småttingar så jag får nog kolla vidare, om jag nu ska ha vinterkläder. Funderar på att bara köpa bra skalkläder och sen bygga med fleece under.
  • jompa

Flowerpower: Du vet att det finns två st gula ränder från Katvig, en som är gul/vit och en som är gul/gul. Kan vara därför de du köpt verkar mörkare.

• jompa

Busbellan: Superfin frisyr. Skönt att gå till frissan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14