Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-29 21:57:29 följande:
    Måntro om baby och barn har kvar några i större strl?? Ja inboxa mig om du hittar några Typiskt att komma på att man ska ha saker då de är slut överallt..
    Nä, jag tror bara de hade kvar i 56 faktiskt. Ska hålla utkik! Ja så är det alltid.. Man kommer på i sista sekunden och då är allt sluut!€
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-29 21:59:57 följande:
    I höst borde det funka kanon på ella. Men i vinter måste hon nog ha riktiga skor. Hon börjar säkert gå i höst någon gång min lilla bebis Hmm, var tog tiden vägen?? Har de kommit in ännu förresten? vantarna och tossorna menar jag..
    Joo, det är klart. Jag hoppas lite att Milla är över 1 innan hon går {#lang_emotions_tongue_out} I april nångång, det blir lagom har jag bestämmt! Nä de har inte kommit.. men de borde säkert komma snart! Milla får nog ha såna tror jag.. Hon är ju bara en plutt till vintern {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-29 22:52:20 följande:
    Vet inte, kollade inget annat.
    Ok, men det lär väl knappast gälla på bugaboos grejer {#lang_emotions_dreamer} Lite väl önsketänkande kanske..
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-29 22:54:50 följande:
    Det lät mumsigt det
    Hittar du nå pärlplattebyxor?

Äsch, provade lägga en bugga påse i korgen men den funkade visst inte, konstigt {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-29 23:14:49 följande:
    Nej jag hittar inga. Jag tror att jag har letat överallt. Ett par i 62 hittade jag, men de är ju alldeles för småa.. Så typiskt. Varför har jag inte köpt de tidigare?? Nog var det ju snålt att de inte hade rabatt på buggan också
    Ja nog är det typiskt alltid! Men det är ju inte så lätt att veta, du köpte ju tröjan ikväll {#lang_emotions_smile} Haha ja visst var det, hade ju varit super att fynda lite åkpåsar, toppset och snöhjul till 50% {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-29 23:22:32 följande:
    Fast jag har ju tänkt köpa byxorna så många gånger, men jag har alltid kommit på att jag ska ha något annat istället. Usch, vad jag blir less på mig själv...
    Har inboxat!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14