kexchoklad skrev 2009-07-28 23:35:41 följande:
Molo och småfolk är mina absoluta favoriter! Badges klänningen är jättefin. Den kom ju till slut.. men det tog tid från att den var postad tills jag hade den tog det två veckor!! De hade skickat den till min gamla adress fast jag hade uppgett min nya. Posten hade delat ut den till min gamla adress fast jag har eftersändning. Så¨den hade legat hos de som bor på våran gamla adress ett tag innan de skickade den vidare, så irriterande!!! Hur lång är hon? Ella är drygt 70 lång och har 74 på pippiklänningen. Jag tycker att den funkar rätt bra. Pippihjälmisen är också fin en sån bor redan i ellas garderob Jag älskar hjälmmössor så hon har några såna
Åh vad irriterande! Men huvudsaken är ju att den hittade rätt tillslut iallafall. Läängtar tills jag betalat buggan nästa månad så mitt shoppstopp är över. Vill handla maaassa höstnytt!

Vägde och mätte M igår, hon var 60,5 cm lång och vägde 6265 gr. Kanske lite stor nu, men om 1-2 månader lär den ju passa perfa då förhoppningsvis. Ja, min sambo tycker det ser så "bebis" ut. Men hon är ju en bebis så då får man ha hjälmisar
Nä, nu borde jag gå och sova minsann! Natti natt!