Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-29 08:32:29 följande:
    Ah...ska spana runt lite. O idag måste Liam prova Molo overallen vare sej han vill eller inte Ja den ser fin ut men jag är rädd att den är lite mesig i färgen? Vill inte ha en alltför ljus overall.Aaaah...snyggaste overallen ever ju.
    jo den är nog lite mesig, men ändå megafin tycker jag! men hummel är ju också väldigt smutstålig för den är belagt med en halare yta

NUUUU måste vi till dagis *springer*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-29 08:35:36 följande:
    Jaaa, det känns så bra! Nu är jag på rätt sida.. Ja.. och inga vinterjackor finns hemma förstås Jag har gjort en GBP-operation
    åhh har dom inga vinterjackor
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 09:53:18 följande:
    ja det är ju likt men jag hajade till på kiruna direkt, jag minns inte alls var du bor men inte va det kiruna  men det är som det finns en som heter bias_mamma jag tänker direkt på butte varje gång
    {#lang_emotions_dreamer} jag har oxå sett det. tom jag tänker på mig själv
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-09-29 10:50:41 följande:
    Fint!!! Min man vägrar stora starts. Han tycker det är too much. *snyft & fräs*
    det tyckte min gubbe med innan eg {#lang_emotions_dreamer} och han ville INTE ha lime med stars i lillebrors rum, men igår när han var klar så kom han och sa "Lee du hade banne mig rätt, fy vad fint det blev"
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-09-29 10:52:09 följande:
    Butte: Kanonfint!!! Ser att du fick igenom det gröna hos mannen oxå.
    tack ja jag har honom lindad runt lillfingret *min goa gubbe* {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-09-29 10:53:20 följande:
    Om min man inte vill ha stora stars, då blir det inga stora stars. Oavsett metod.
    äsch då
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-09-29 10:53:39 följande:
    Butte: vad fina rummen blev......*avis* vill med ha en målare till man
    tack du kan få låna min gubbe då och då om du vill

*tvättstugan kallar*
  • Buttelina

Flock skrev 2009-09-29 10:56:47 följande:
    WOW!!!! Vilka snygga rum! Det blev verkligen supersnyggt!Vi lär få vänta innan det görs något. Godis är en liten klottrare och nu har han dille på att han hämtar spik och bankar in i väggen lite här o där.. Så här lägger vi inga pengar på fina tapeter än.. Men gud vad jag skulle vilja!!!!
    tack oj är han en liten klottrare ja då väntar man med att tapetsera
    Jes sica skrev 2009-09-29 10:57:12 följande:
    Hej tjejer! Butte kanonfina rum!!! Blir sugen på stjärnor till Linnea nu när vi ska måla. Men det verkar svårt?
    tack när man väl kommer på hur man ska skära så är det inte så svårt men att sätta tapeterna är kanske svårt... allt verkar så lätt när gubben min sätter tapeter
    Morty skrev 2009-09-29 10:57:30 följande:
    bra att ha det så  
    {#lang_emotions_tongue_out}
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 11:00:33 följande:
    BUTTE vad fint bias rum blev
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14