Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-29 08:08:47 följande:
    Här blev det också gympaskor, vilket påminde mej om att vi måste köpa fodrade stövlar också...uff, nu blir jag nästan lite stressad, måste verkligen gå igenom Liams ytterkläder nu, och idag MÅSTE vi prova Molo overallen från förra året, tänk om den inte passar då blir det ju lite panik att hitta en ny. Hittade dom här på HM:shop.hm.com/media/products/755/DXL755_68772_0...
    duuu jag har sett en grön hummeloverall med gula detaljer som var skitcool. när jag såg den tänkte jag på liam
    lillronya skrev 2009-09-29 07:49:26 följande:
    Hej hej!TAck tack, kramar behövs idag.Alicia fick igår besked om att hon har för låg produktion av sköldkörtelhormon och ska förmodligen medicinera för det. Ska dit idag igen för att ta nya prover.
    åhh men lilla gumman då
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-29 08:14:51 följande:
    ButteÅåååååh va fint det lät, vart har du sett den?
    den var cool sportig och mörkare grön. superfin. såg den på illerhiller i malmö
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-29 08:18:47 följande:
    Den ser verkligen super fin ut o här ser man lite mer gult juwww.prinsesserogpirater.dk/images/310809%20(3)-p.JPG
    ja den var verkligen fin!! 

och för er som söker den rosa hummeln så finns den på illerhiller i malmö
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-29 08:26:14 följande:
    Heeeej på er
    åhhh men heeeej gumman

hur mår du??
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-29 08:25:56 följande:
    Vilken storlek tror du kan passa t Liam? O har du sett den turkosa irl?
    jag hade tagit 98 till liam!!
    nä jag har inte sett den turkosa irl, men den ser fiin ut {#lang_emotions_heart}
    ängeln83 skrev 2009-09-29 08:27:10 följande:
    Gulp...den var verkligen snuskigt fin
    jaaa fy fasiken
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-29 08:29:48 följande:
    Jaaa, jag är oförskämt pigg Det har gått bra, det värsta var när de skulle sätta nålar. Huuu.. Jag är så förskräckligt svårstucken, men de fick iaf dit en nål så de kunde söva, så fick de ta de andra två när jag sov. Igår låg jag och slumrade mest hela dagen och var förskräckligt torr i hals/mun, men nu har jag fått dricka Tänk så glad man kan bli över lite vatten... (och andra på uppvaket gnällde för att de inte fick dricka förrän efter två timmar.. grrrr )
    åh vad kul att du mår bra {#lang_emotions_sunny}. Tänk nu börjar ett helt nytt liv {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-29 08:30:32 följande:
    Jag mår bra Men längtar hem.. -2 grader hemma när barnen skulle gå till skolan Tänk om de fryser.. Småpluttarna.
    oiii minus 2 {#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14