Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

myrans mams skrev 2009-09-28 16:08:38 följande:
    Undrar om ni som är experter skulle vilja hjälpa mig med matchande vintermössa och vantar till den här overallenwww.minpluddevutt.se/Ska va till min dotter så gärna nåt flickigt... vad tycks, vad passar? Gärna danskt såklart!
    absolut hade jag köpt den turkosa rånarluvan från molo med orange stjärnor och orange vantar till det

fast det är ju inte så flickigt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-28 16:04:09 följande:
    Ja det förstår jag Men dom lär ju kunna ha dom ett tag! Riktigt gosig är det iaf och säkert bra mkt varmare än Molo lurven.
    jaa såå gosig
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-09-28 22:04:13 följande:
    Bildbombade lite från helgen nu. Synd att det inte fanns 68 eller 74 på NS jeansen på MPV, fick lite NS cravings nu ju av alla era fina bilder.
    såå jäkla sööt
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-09-28 22:11:25 följande:
    tänkte bara kolla igen.. ngn som premenuerar på msgrodans nyhetsbrev och vet hur mkt % rea de har på molos höstkollektion ikväll??
    ikväll
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-28 22:11:33 följande:
    Förmiddag Ja än så länge är det sagt så
    pling i inboxen {#lang_emotions_cool}
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-09-28 22:19:31 följande:
    jopp!stod så hära: Hej! På grund av missförstånd  angående kvällens rea har vi nu utökat erbjudandet så att det gäller hela Molos höstkollektion! :) Reakoden är densamma: Pyjamasparty Vänliga hälsningarPetra Mysgrodanmen står ju inte hur mkt =P...vill ha reda på det...juh...
    men nää det var förra veckan
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2009-09-28 23:15:31 följande:
    Buuutttee:Bamseklädern finns på lindex i burlöv nu!Såg dem är jag var där nu ikväll!
    åh vad du är söt som tänker på mig jag har redan köpt de två tunikorna funderar dock på tröja och leggings med
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2009-09-28 23:23:38 följande:
    Klart jag gör!!Får alltid hjälp av dig själv när jag behöver det!Tröja&Leggings fanns där...klart att du måste ha det med,hur sött som helst ju!!=0)
    vad du är gullig när jag är något rikare så kommer tröja o leggings få flytta hit
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 23:24:33 följande:
    Åhhh hela kvällen har jag gått igenom Maias garderob för att hitta något snyggt o ha på dagisfotograferingen som de ska ha ute imorgon. O nu hittade jag precis en dunersnygg kombo men så har jag ingen matchande enfärgad mössa *attans* att allt ska falera på en liten detalj så där
    haah vad hade du tänkt dig?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 23:31:01 följande:
    smågryn muddjeans med cerise mudd och sömmar + Småfolk hoodtröja orange med cerise äpplen med småfolk lila dunväst med cerise äppelfickor och orange/röd/cerise kanter över Men så mössan då...det blev liksom lite för mycket med den vita småfolkmössan med cerise äpplen o katvigs cerise/vita var inte heller klockren *suck*Vill ha en enfärgad cerise men det har jag ju inte
    du har inte katvigs cerise/rosa då?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 23:33:52 följande:
    nä jag har ju inte det
    åhh vad synd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14