Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-09-29 22:19:22 följande:
    Tack Jag älskar lammen och detta blir min första knapptröja
    som din lilla snutt kan använda om typ 4 år
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 22:21:39 följande:
    Just det! Pengarna hade kommit in så att du vet
    toppen
    Tasha78 skrev 2009-09-29 22:22:29 följande:
    Hihihihi men å andra sidan kan hennes mamma öppna garderoben och titta på tröjan varje dag ju och så kan hon prova den ibland för att se hur hon växer
    haha såå sant så
    isako skrev 2009-09-29 22:21:25 följande:
    haha var mest nyfiken . Riktigt sååå tokig har jag inte blivit o samlar på mig 110 i växalådan.. Butte ssshhh hihi haha skall bli skoj att läsa lite Kan ju bli ett å annat ahaaa på vägen Näää är npg så här med. Tyvärr.. Har hittat den sötis. Fanns på LLM *lycklig* NU skall jag bara hitta mössa.. Tips?
    {#lang_emotions_dreamer} inte riktigt såå tokig

åhh såg att du hitta den. hmm mössa?? visst var där cerise i den? katvigs cerise/rosa?
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-09-29 22:22:20 följande:
    Natti natti...sov gott.Ska gå och fixa en kopp te och ta lite en c------d bit. Är hemma ensam ikväll då maken är iväg på något biltjofräs.
    åhh vad gott det lät med te
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-09-29 22:20:18 följande:
    Men inte på den till det priset!
    joo jag måste ha köpstopp
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-09-29 22:41:25 följande:
    Vad är det för mening med att ha saker i T:s minneslista när man inte minns dem ändå. Grrr.
    hehe vad missade du?
  • Buttelina
    karmasus skrev 2009-09-29 22:48:26 följande:
    *tittar in snabbt*hej hej =)
    hej hej
    Zvartaliljan skrev 2009-09-29 22:51:09 följande:
    ÄNTLIGEN!! haft en gallskrikande unge i famnen de senaste timmarna efter hon fick dulcolaxen o nu äntligen bajsade hon o håller på att somna...*pust*Bröjar bli trött på den här ritualen...men händer som tur är bara någon gång i veckan nu.Missade en massa fint som jag spanat in på T bara för det
    åh men lilla gumman vad hon har det jobbigt
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-29 23:02:41 följande:
    Ja men nu har det ändå varit lugnt ett tag, men så ibland blir det så här...nu sover hon som en stock i alla fall. Men jag börjar tro att hon alltid kommer ha strulig mage...Är SÅ shoppingsugen, sitter o tittar på vagnar, såg en blommig Brio sing idag och blev helt KÄR
    hoppas inte att det håller i sig

åhh vagnar är såå kul!!
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-30 08:47:10 följande:
    God morgon!Det är nästan så att mina salgnerver börjar kännas lite nu Maken är superglad för han ser detta som lite av en vinna-vinna situation.Han får vara hemma 5 dagar i sträck och jag får dra på salg två ggr
    gahh förstår det sååå spännande vilken go gubbe du har!! vad jobbar han med? inte alla som bara kan vara hemma så i 5 dagar
    JuliaochNelly skrev 2009-09-30 08:54:34 följande:
    Tack skönt & höra Jaså...ska du åka långt? vi ska med dit på fredagen. Nu har vi inte så långt ju, 15 minuter promenad.
    fick du min inbox {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-30 09:56:59 följande:
    jaaps cash one the way ....hade 2likande nummer inne nämligen. föresten är det någon mer än jag som varit med i traderas trisslott kampanj ? hur sjutton får man sina trisslotter sen?
    toppen fl strulade lite för mig när jag skulle inboxa nämligen {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14