• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-12 00:10:47 följande:
    isako - haha.. alltså, jag skrattade så när jag tittade på dina bilder i bt förut Miriam är sååå lik sin pappa på bilden med flowersuiten så jag honom framför mig i flowersuit
    Vill osså se Isako´s make i flower suit
  • snigelina

Imorgon ska jag och småtjejerna (som la sig för typ en halvtimme sen.. sega barn här också..) storröja i deras rum. Fick tuppjuck idag när Stella kom med två stoooora blå tuschfläckar bak på sin fina molokjol, trosorna OCH rumpan. Hon hade suttit på en tuschpenna.. {#lang_emotions_undecided} Dessutom hade de slängt storasyrrans nya medaljongkjol där. Lyckligtvis hade den klarat sig utan tusch, men däremot fått "kludd" (elefantskit) på sig.. UNGAR!

• Fantastiska Skatt
    isako - haha.. alltså, jag skrattade så när jag tittade på dina bilder i bt förut Miriam är sååå lik sin pappa på bilden med flowersuiten så jag honom framför mig i flowersuit
    hahahaha *föreställer mig Miriams pappa i flowersuit* URtjusigt!!
  • Greksmurfen

hmm tro inte min order gick igenom ..men lite mysko är det eftersom ja skulle få orderbekräftelse snarast stod det med hur man sätter in pengar etc kom ju alla fyra stegen med till sista så att säga å så långt kommer man ju inte om inte grejerna inte fanns,,,,,.... men nu när ja kollar listan som ja kan gå tillbaka till så fattas ju fler grejer=(..... snart struntar ja i hela listan bara för att ja blir så ledsen å sur=(

mamma till Maximilian född 081028
  • snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-12 00:12:50 följande:
    Raihana skrev 2009-07-12 00:12:08 följande:
    jamen visst har vi sett buttes gubbe i hjälmmössa så kan vi väl få se isakos gubbe i suit?
  • tinkerbell74
    snigelina skrev 2009-07-12 00:13:34 följande:
    jamen visst har vi sett buttes gubbe i hjälmmössa så kan vi väl få se isakos gubbe i suit?
    hehe, ja den bilden var oförglömlig.
  • Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:44:47 följande:
    Ja det blir väl bara till att ta sig i kragen och möta helvetet igen O nu blir jag ju mer o mer säker på att det är mjölken som är boven...så nu är det banne mig slut på hennes oboy-drickande!! Köpte hem oatly o blandade i oboy, men hon märkte direkt skillnaden och ville absolut inte ha. men nu ska hon inte ens kunna välja för det här måste få ett slut! jag får väl åka in imorgon med henne...släppa av felipe i någon lekpark med de andra två för jag vill definitivt INTE att de ska se vad de gör med Maia där inne på sjukhuset. Kan ju skrämma livet ur de stackarna o se henne skrika så där hysteriskt.

Men har ud tänkt på o prövat laktosfri mjölk?
    TYp Valios mellanmölks dryck?
    Den smakar typ som mjölk, lite sötare bara.. och det brukar vara ett plus
    Ebba märker ingen skillnad alls, snarare det att hon börjat dricka mer mjölk..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • tinkerbell74

Neee, nu måste jag stänga av... hoppade just på eleraff också.

• Raihana
    Greksmurfen skrev 2009-07-12 00:13:12 följande:
    hmm tro inte min order gick igenom ..men lite mysko är det eftersom ja skulle få orderbekräftelse snarast stod det med hur man sätter in pengar etc kom ju alla fyra stegen med till sista så att säga å så långt kommer man ju inte om inte grejerna inte fanns,,,,,.... men nu när ja kollar listan som ja kan gå tillbaka till så fattas ju fler grejer=(..... snart struntar ja i hela listan bara för att ja blir så ledsen å sur=(
    Har beställt därifrån förut och fått bekr. mail först efter ett par timmar.
    Gillar henne, toppen service har alltid jag fått i alla fall.
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-12 00:09:36 följande:
    *asg* åt trummorna!   Talibaner på hög nivå
    Ja verkligen!!
    hahahah Det vore en syn för gudarna *asg*
    Raihana skrev 2009-07-12 00:12:08 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-12 00:12:50 följande:
    Undrar huuuuur många "tjänster" som behövts för att få på gubben en flower suit... *asg* Måååånga kan jag säga
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14