• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:10:52 följande:
    hmm aldrig hört talas om! Dricker ju inte kaffe själv, men kan ju alltid försöka få i henne det, men lär väl misslyckas. Ungen tycker ju inte ens om läsk. Mjölk är såklart favortidrycken.Men hmm....kanske en kopp kaffe med lite oboy i och lite oatlymjölk?? Kan det bli lite likt chokladmjölk då tror du så hon dricker??Hon bajsade senast lördags morse enligt min mamma, jag såg henne bajsa senast förra torsdagen.
    ja alltså jag tar en kopp kaffe på morgonen och sen är det dass inom en timme för min del lillebror ÄLSKAR kaffe och ofta när han får smaka av mig så är det pottan som gäller en stund senare... kaffe är för många laxerande.

prova ge henne kaffe med en "massa" oboy i o kanske lite socker. funkar kanske?
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:12:49 följande:
    kom på en sak du kan inte ta microlaxtippen å fästa på 20ml sprutan??? å ta olivolja eller raps å ljummet atten å fräsa in det så att säga så bajset får till sig att ruckas?? vet ju inte om det går men då får man en bra tipp iaf å en större spruta... lite tjat men ser inte att du svarat maia har 92 i molo bodysuit va? å de e lagom?
    Börjar bli för små, framförallt i ärmlängd
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Zvartaliljan
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:13:21 följande:
    Antar att du testat det mesta, men har du provat messmör? Går att blanda ut i det mesta om man inte gillar det på smörgås.
    ja har testat sen du tipsade mig sist, men verkar inte vilja funka Hon gilalr det dock på mackan, gör väl lite nytta hoppas jag.
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:10:52 följande:
    hmm aldrig hört talas om! Dricker ju inte kaffe själv, men kan ju alltid försöka få i henne det, men lär väl misslyckas. Ungen tycker ju inte ens om läsk. Mjölk är såklart favortidrycken.Men hmm....kanske en kopp kaffe med lite oboy i och lite oatlymjölk?? Kan det bli lite likt chokladmjölk då tror du så hon dricker??Hon bajsade senast lördags morse enligt min mamma, jag såg henne bajsa senast förra torsdagen.
    och förresten. vad längesen så många dagar utan att bajsa usch stackarn
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:12:49 följande:
    kom på en sak du kan inte ta microlaxtippen å fästa på 20ml sprutan??? å ta olivolja eller raps å ljummet atten å fräsa in det så att säga så bajset får till sig att ruckas?? vet ju inte om det går men då får man en bra tipp iaf å en större spruta... lite tjat men ser inte att du svarat maia har 92 i molo bodysuit va? å de e lagom?
    sen finns ju kaffelavemang.... mga som använder eftersom det är mkt effektivt....läste om det på webben nu.... skulle kanske vara ngt inte som ett helt lavemang då men små doser med hhjälp av 20ml sprutan??... ... bara en ide, vet dock inte effekten i små doser eller på barn ..vem vet du kanske får en koffein maia efteråt?? en hyperpigg sådan =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • h80

Jsg ger min lilla sempers magdroppar, om jag gkömmer någon dag blir hon direkt hård i magen, så de fungerar

• tinkerbell74
    h80 skrev 2009-07-11 23:20:11 följande:
    Jsg ger min lilla sempers magdroppar, om jag gkömmer någon dag blir hon direkt hård i magen, så de fungerar
    Var köper man såna?
  • h80
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:20:49 följande:
    Var köper man såna?
    apoteket, de har i kylen
  • Greksmurfen
    de fick max med de första 3mån för hans kolik....funkade ok...
    mamma till Maximilian född 081028
  • snigelina
    Fast det är ju lite skillnad på en ammad bebis och en matätande treåring
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14