• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Greksmurfen
    Theina skrev 2009-07-11 23:35:55 följande:
    bra fråga.. kanske inte? jag har inte erfarenhet av att handla där sen tidigare, men nu ikväll har jag handlat lite där och då fick jag bekräftelsemejl därifrån direkt.. lite av det jag la i min varukorg tog slut innan jag hade kollat igenom allt, så jag fick himla bråttom att genomföra köpet, haha.. vad är det du har/vill köpa?
    allt fanns förutom dalmatiner linnet i stl 104 som ja letat som en tok efter till min brorsdotter var gång ja funnit den så har den försvunnit innan ja hunnit  köpa den så e det borta nu så e det 4de gången det händer å det e lite surt=(
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:37:58 följande:
    Man får en orderstatus via mail, men den gäller inte eg. förrän du får ett manuellt mail av henne. Om grejerna finns kvar i korgen så låter det inte som att du slutfört...
    =(... åhhhhh va ledsen ja blev nu... ja som hittat allt på samma sida med...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Fantastiska Skatt

Stackars stackars lilla Maia

Har du provat att ta bort lite socker istället? Föräldrarna till Lill kusinen fick rådet att ta bort godis, saft o dyl när han var så otroligt förstoppad då mycket socker kan göra att de blir just tröga i magen istället...
    Annars kan jag också rekommendera Sempers magdroppar som jag haft till Oliwer och glucos heter det va? Finns också på Apoteket, en sockerart som går direkt ner i tarmarna och lösgör men inte tas upp av kroppen. (?)

Hoppas hon får bajsa snart stackarn' lider med er

• Theina
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:38:37 följande:
    allt fanns förutom dalmatiner linnet i stl 104 som ja letat som en tok efter till min brorsdotter var gång ja funnit den så har den försvunnit innan ja hunnit  köpa den så e det borta nu så e det 4de gången det händer å det e lite surt=(
    liiite surt ja det som försvann för mig var dalmatiner linnet i 92 men jag fick (förhoppningsvis) Idat långärmade tröjan med sniglar i 86, och de gula knickersen med prickar på att matcha dalmatinerlinnet i 110 jag hoppas finns kvar till mig på eleraff
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Theina
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:39:33 följande:
    =(... åhhhhh va ledsen ja blev nu... ja som hittat allt på samma sida med...
    sånt blir man glad av.. att hitta det på samma sida, för det gör man ju inte så ofta ändå.. fett surt att inte allt finns kvar.. men dalmatiner i 104 såg jag bergis ngnstans ikväll..
  • tinkerbell74

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-11 23:39:41 följande:

Stackars stackars lilla Maia Har du provat att ta bort lite socker istället? Föräldrarna till Lill kusinen fick rådet att ta bort godis, saft o dyl när han var så otroligt förstoppad då mycket socker kan göra att de blir just tröga i magen istället...Annars kan jag också rekommendera Sempers magdroppar som jag haft till Oliwer och glucos heter det va? Finns också på Apoteket, en sockerart som går direkt ner i tarmarna och lösgör men inte tas upp av kroppen. (?)Hoppas hon får bajsa snart stackarn' lider med er
    Är det lactulos du menar? Det drack jag määängder av när jag var gravid.
  • Raihana
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:38:32 följande:
    Har undrat varför du inte är där längre.
    Kan du inte inboxa mig länken? Plz!
  • Theina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:45:15 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-11 23:39:41 följande: Är det lactulos du menar? Det drack jag määängder av när jag var gravid.
    när jag var gravid och förstoppad krängde jag katrinplommonpuré för bebisar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14