Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

FlowerPowerMama skrev 2009-07-29 22:59:36 följande:
    Jaa, men då borde 27 funka. Hon har 15 cm långa fossingar nu, storlek 25 på sandalerna i år, storlek 26 var för stora. Får jättegärna köpa om du hittar några, och är de rosa/vita blir iaf ungen glad!
    Nu är jag jättenyfiken på vilka skor ni pratar om.. {#lang_emotions_embarassed}
  • snigelina

Åh, jag SKULLE ju INTE shoppa, men ändå blev det två NS-plagg hos KS. Har ingen större förhoppning om att jag får dem dock Brukar ju vara lite si och så vid deras reor..

• snigelina
    LJ2 skrev 2009-07-29 23:04:49 följande:
    Kavat sandaler rosa-vita eller blå, eller helvita.. på mitt coop hade de 75% från idag, lappade när jag va där =) *av en slump, blöjor som stog på listan eg* ord 449 kr.. så kostar nada!!
    Wow
  • snigelina
    skrutthumlan2 skrev 2009-07-29 23:06:40 följande:
    funkar det för er att lägga grejerna i varukorgen på kidzshop och så drar de av 50%? eller vad ska man skriva i för rabatt kod? gäller det bara kläder?
    Japp, när jag var inloggad drogs 50% på NS-kläderna efter jag lagt dem i varukorgen.
  • snigelina
    LJ2 skrev 2009-07-29 23:08:19 följande:
    jag köpte 2.. för o va på säkra sidan att hon ska kunna ha nästa sommar både 23 o 24 rosa-vita.. fanns en del kvar nu runt 6 när jag va där.. hmm.. tror sonen blir för stor nästa sommar för såna va?? han har 27 nu ju.. o blir 3 om en mån.. ?
    Förstår att du köpte!

Min 4-åring använder knappt sina Kavat-sandaler i år.. hon vill bara ha crocs..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-29 23:29:41 följande:
    kommer ni in på er hotmail??
    jupp
  • snigelina

Hrm, visst ser det ut som att Molos pojkjackor är kortare än flickjackorna? Skiljer det mycket på modellerna?

• snigelina
    lillronya skrev 2009-07-30 11:20:33 följande:
    Fy vad jag ljög!
    Att du bara kan.. och för oss!
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-30 11:25:26 följande:
    JA det är inte klokt nånstans
    Provade Alicia nån av flickmodellerna också? Eller såg du på dem om det var skillnad?
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-30 11:33:22 följande:
    Nä jag tog för givet att alla var likadana i modellen... Jag har ju beställt en flickjacka och en pojkjacka, förmodar jag, i samma storlek. Ska bli spännande att se om det skiljer nåt på de i storlek.
    Ah, ja, du får rapportera då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14