Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjollabolla skrev 2009-07-30 16:08:19 följande:
    Ja den ser perfekt ut! Hmm undrar om Milo drunkar i 98  
    be henne mäta och jämför med molon vet ja
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-30 16:23:33 följande:
    Någon som sett denna väskan på rea nånstans? www.minpluddevutt.se/ Äh länken funkade ju inte så bra. En mörkblå Hummelväska är det iaf. Inte ryggsäck utan en med axelrem.
    har inte minpluddevutt ff rea? kod: rea
  • snigelina
    Fiffa5 skrev 2009-07-30 16:25:23 följande:
    Jag har suttit o letat hela eftermiddagen o inte hittat ngt tänkbart linne! Suck! O på T verkar det inte finnas ngt heller Näe, nu går jag o lagar middag i stället!
    vilken strl? pilutta verkar ha
  • snigelina
    Fiffa5 skrev 2009-07-30 16:36:14 följande:
    Pilutta? Vad är dte för webshop? Den har jag nog missat! *letar*
    www.pilutta.se
  • snigelina
    Fiffa5 skrev 2009-07-30 16:41:11 följande:
    De har från stl 110, men min tjej har bara 92/98 nu så 110 blir väl stort även för nästa sommar tror jag
    Njae, det går nog. Det blir kanske lite långt (går ju att sy upp), men modellen är tight.
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 16:59:39 följande:
    Ja det är ju urkasst. Äh, vi får åka till stan och köpa dom då så får alla betala sitt.
    eller be dem sätta över pengar till dig?
  • snigelina
    jompa skrev 2009-07-30 17:04:42 följande:
    Kollade lite på Molos vinterkläder idag och visst är färgerna fina men jag tyckte de verkade lite hur stela och tunga. Ni som haft dem till era barn, verkar de tycka att de är svåra att röra sig i?
    Det har funkat bra, men jag gillar inte riktigt Molo. De är lite för varma och klumpiga för våra barn.. Funderar på om inte Stella ska få prova Hummel i år
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-30 18:41:29 följande:
    NU har jag shoppat två skolväskor av tre. Sååå nöjd! Det blev två hummelväskor med axelrem. En till Michaela och en till Nikita.
    fick de samma färg? från minpluddevutt?
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-30 18:44:13 följande:
    Ja det fanns bara blåa, så det fick de. Eller de valde det. Michaela valde först och Nikita blev sååå avis. Men Michaela tyckte inte att det gjorde nåt att de har samma. De går ju inte på samma skola ändå.
    åh, jag ångrar att jag inte beställde en själv *s*
  • snigelina
    Jessys skrev 2009-07-31 10:50:04 följande:
    hej. Måste fråga er som vet.. sonen fick 2 tröjor från IdaT storlek 86/92 i födelsedagspresent. Men jag tycker att dom är grymt stora, har dom ändrat sina storlekar eller är båda 2 felmärkta? jag har alltid upplevt IdaT som småa i storlek, åtm i body och suits.. Skall ta en bild så ni får se hur den sitter.. kan tillägga att sonen har 92-98 i alla andra plagg..
    Visst ser de stora ut. Men jag har för mig att just de t-shirtsen är stora, tror Smilla köpte sån också och att den är stoooor..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14