• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-12 00:58:29 följande:
    haha jag med!! Fan jag hade dem på min lista men tog jag bort dem!?!! *dooh*Får hugga dem när de kommer till shopen Nääää!! Redan vid 4 år! Stackars stackars gosungen!
    Mamma och co. skulle gå och shoppa lite i Köpenhamn efter tivolit på em, så jag försökte lite: Mamma kan inte du .......
    Sluta med dina kläder nu, jag ska shoppa leksaker till dina barn! INGA kläder......
  • Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-07-12 00:56:02 följande:
    Ja, tragiskt hur barn kan vara. Min snart 4-åring kom hem ledsen från lekplatsen för att jämnåriga tjejer kallade henne tjock. Ööööh, ska så små ens veta sånt liksom.....Och hon ska börja på dagis om en månad
    WHAT? nääej stackars lilla
  • Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-07-12 01:01:39 följande:
    Mamma och co. skulle gå och shoppa lite i Köpenhamn efter tivolit på em, så jag försökte lite: Mamma kan inte du .......Sluta med dina kläder nu, jag ska shoppa leksaker till dina barn! INGA kläder......
    haha raka besked

nä jisses om man skulle krypa i säng så man orkar med morgonen, inte van att ha både en tvååring och en sexmånaders som lever rövare på morgonkvisten ju
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-12 00:56:02 följande:
    Ja, tragiskt hur barn kan vara. Min snart 4-åring kom hem ledsen från lekplatsen för att jämnåriga tjejer kallade henne tjock. Ööööh, ska så små ens veta sånt liksom.....Och hon ska börja på dagis om en månad
    nämen fyyy! ibland fattar man inte hur vuxna fostrar sina barn! isabel hade inte överhuvudtaget ens lagt märke till om en jämnårig är tjock/smal eller whatever...

fy
  • Theina
    Mamma och co. skulle gå och shoppa lite i Köpenhamn efter tivolit på em, så jag försökte lite: Mamma kan inte du .......Sluta med dina kläder nu, jag ska shoppa leksaker till dina barn! INGA kläder......
    haha, min mamma säger samma sak.... men usch och fy för att säga sånt, i den åldern dessutom.

isako: tycker att rött är en helt OK killfärg

Skit också, nu hittade jag ännumer jag vill ha.. äääh, jag har inte råd att hänga med er, haha..
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-12 00:52:02 följande:
    va jag blev tjatig då Butte --- ja superdupermysigt!!! framförallt när han kommer upp som solstrålen själv och bara vill ha sällskap i sina disskutioner
    tjatfia där

åhh så gosigt *saknar*
  • isako
    Mamma och co. skulle gå och shoppa lite i Köpenhamn efter tivolit på em, så jag försökte lite: Mamma kan inte du ....... Sluta med dina kläder nu, jag ska shoppa leksaker till dina barn! INGA kläder......
    hahah dumma mamma! You go girl. Vet hur jag blir om ngn är dum mot Isak. Jag är då rakt INTE pedagogisk.. *skäms lite, meninte mycket*
    Theina skrev 2009-07-12 01:05:51 följande:
    haha, min mamma säger samma sak.... men usch och fy för att säga sånt, i den åldern dessutom. isako: tycker att rött är en helt OK killfärg Skit också, nu hittade jag ännumer jag vill ha.. äääh, jag har inte råd att hänga med er, haha..
    haha japp den här tråden är faaaarlig för ekonomin.. *suck*
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-12 01:05:05 följande:
    nämen fyyy! ibland fattar man inte hur vuxna fostrar sina barn! isabel hade inte överhuvudtaget ens lagt märke till om en jämnårig är tjock/smal eller whatever... fy
    Näe, men min dotter har lekt flera ggr med dessa granntjejer. Så jag vet inte vart det kom ifrån.
    Men jag gick dit och frågade dom om dom lekte med henne för att hon var snäll och rolig eller för att hon var tjock. Snäll såklart svarade dom, ja varför kommentera hur hon ser ut då? Hon har väl inte kommenterat eller sagt ngt om hur ni ser ut.
    Så dom skämdes lite. Jam na undrar hur folk uppfostrar sina barn. Sen att barn kan vara plumpa är ju en annan femma.
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-12 01:11:54 följande:
    Näe, men min dotter har lekt flera ggr med dessa granntjejer. Så jag vet inte vart det kom ifrån. Men jag gick dit och frågade dom om dom lekte med henne för att hon var snäll och rolig eller för att hon var tjock. Snäll såklart svarade dom, ja varför kommentera hur hon ser ut då? Hon har väl inte kommenterat eller sagt ngt om hur ni ser ut. Så dom skämdes lite. Jam na undrar hur folk uppfostrar sina barn. Sen att barn kan vara plumpa är ju en annan femma.
    You go girl!!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Buttelina

nu måste jag sova tjejer har en massa som ska fottas och läggas in i datorn som sen så småningom ska ut på tradera...

kram på er

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14