• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Mosen08
    saturnina skrev 2009-07-12 10:25:52 följande:
    Jättefiiiin och bra pris, synd att de inte fått in det andra mönstret bara. Jag tyckte de var väldigt stora, storasyster drunknade i sina.
    Ja det var ju som hittat, 70kr är ju pengar det med har du hört nåt från vildänglar??
    Neo -06 & Moa -08
  • Zvartaliljan

Åker in nu...väskan packad o klar. Lär väl få sitta där hela dagen o vänta på hjälp säkert. Jag hör av mig senare. kram på er och tack för alla råd.
    Kaffet gav henne i alla fall energi även om det inte hjälpte mot förstoppningen

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • saturnina
    Mosen08 skrev 2009-07-12 10:27:30 följande:
    Ja det var ju som hittat, 70kr är ju pengar det med har du hört nåt från vildänglar??
    Ja, verkligen! Nix, de har inte hört av sig - kanske är på semester...
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:23:18 följande:
    Gomorron!Har mailat smågryn nu ang muddjeansen, tycker def INTE att det är ok att vänta i en månad utan nåt besked alls... Betalade direkt, så det är ju tusan lääänge hon haft mina pengar utan att leverera... gränsar till bedrägeri..(sorry att jag tjatar om det, men är ganska irriterad)
    jag beställde kläder i början på juni.. 2 knickers och en tunika.
    velouren som jag ville ha fanns inte inne så det dröjde 10dagar.. men sen betalade jag och då tog det lite mer än två veckor.
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 10:29:39 följande:
    Åker in nu...väskan packad o klar. Lär väl få sitta där hela dagen o vänta på hjälp säkert. Jag hör av mig senare. kram på er och tack för alla råd.Kaffet gav henne i alla fall energi även om det inte hjälpte mot förstoppningen
    haha bra med energi
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer

Nu bloggar jag här igen :)
  • Busbellan
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:23:18 följande:
    Gomorron!Har mailat smågryn nu ang muddjeansen, tycker def INTE att det är ok att vänta i en månad utan nåt besked alls... Betalade direkt, så det är ju tusan lääänge hon haft mina pengar utan att leverera... gränsar till bedrägeri..(sorry att jag tjatar om det, men är ganska irriterad)
    Vaa, har du inte fått dem än
    Förstår att du är irriterad
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 10:29:39 följande:
    Åker in nu...väskan packad o klar. Lär väl få sitta där hela dagen o vänta på hjälp säkert. Jag hör av mig senare. kram på er och tack för alla råd.Kaffet gav henne i alla fall energi även om det inte hjälpte mot förstoppningen
    Hoppas allt går bra för er nu!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:31:17 följande:
    Hej hej tjejer
    Hej hej! Fick lurven i fredags förresten. Men vad konstig fleecen var, man såg ju nätet i tyget, gör man inte på min turkosa hemma. Sonen blev i alla fall glad att han för en gång skull kan matcha lillasyster.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-12 10:30:13 följande:
    jag beställde kläder i början på juni.. 2 knickers och en tunika.velouren som jag ville ha fanns inte inne så det dröjde 10dagar.. men sen betalade jag och då tog det lite mer än två veckor.
    hmm det som irriterar mig mest faktiskt är att hon bevisligen haft tid att sy annat o lägga upp i bloggen, trots att hon fått min betalning den 16/6 har hon inte sytt mina jeans eller iaf inte skickat dom..
    Sista mailet jag skrev nu så skrev jag att detta gränsar till bedrägeri och att det är grund för polisanmälan.
    Skrev att på tisdag vill jag ha pengar tillbaka eller jeansen skickade, annars vidtar jag åtgärder.
    nä fy tusan, nu är INTE rätta tiden att bråka med mig....{#lang_emotions_yell}
    Gott om tålamod har jag j-igt ont om just nu..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Busbellan skrev 2009-07-12 10:34:23 följande:
    Vaa, har du inte fått dem än Förstår att du är irriterad
    nope... o inget mail eller annan kontakt att de är försenade pga därför el därför...
    Mosen08 skrev 2009-07-12 10:26:57 följande:
    Fy f*n vad förbannad jag hade blivit!! hade ringt och krävt pengarna tillbaka eller jeansen skickade pronto!!
    där finns ju bara en mailadress tyvärr, annars hade jag ringt för länge sen. Fick tag i mobilnr igår så jag ska messa idag tänkte jag. Ringer imorron om jag inte får nån respons.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14