• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 10:29:39 följande:
    Åker in nu...väskan packad o klar. Lär väl få sitta där hela dagen o vänta på hjälp säkert. Jag hör av mig senare. kram på er och tack för alla råd.Kaffet gav henne i alla fall energi även om det inte hjälpte mot förstoppningen
    lycka till
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:31:17 följande:
    Hej hej tjejer
    Lämnade precis omdöme osså
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-12 10:44:04 följande:
    Lämnade precis omdöme osså
    Hej hej gumman...*tänker* hmm inget jag reagerat på men jag tycker överlag dom ifrån våren blivit lite tunnare i lurven Nellys lila & den rosa är med lite tunnaren medans dom äldre är mycket tjockare trots jag tvättat dom en massa.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:37:53 följande:
    hmm det som irriterar mig mest faktiskt är att hon bevisligen haft tid att sy annat o lägga upp i bloggen, trots att hon fått min betalning den 16/6 har hon inte sytt mina jeans eller iaf inte skickat dom..Sista mailet jag skrev nu så skrev jag att detta gränsar till bedrägeri och att det är grund för polisanmälan.Skrev att på tisdag vill jag ha pengar tillbaka eller jeansen skickade, annars vidtar jag åtgärder.nä fy tusan, nu är INTE rätta tiden att bråka med mig....Gott om tålamod har jag j-igt ont om just nu..
    oj ja det var ju inte så kul tycker mina grejer tog lång tid med... men inte sååå lång tid som dina! hoppas att du får dina grejer eller pangarna tillbaka!
  • jojoa75
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:47:48 följande:
    Hej hej gumman...*tänker* hmm inget jag reagerat på men jag tycker överlag dom ifrån våren blivit lite tunnare i lurven Nellys lila & den rosa är med lite tunnaren medans dom äldre är mycket tjockare trots jag tvättat dom en massa.
    vårens är ju mycket tjockare o goare än tex förra höstens... har du kanske inte tumlat o fluffat?
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:47:48 följande:
    Hmm, kanske gjort dom tunnare för att vara vårlurvar. Har ju också den turkosa, rosa och den lila sen innan, men dom är nog bara tvättade 2 ggr och dom är som nya.
    Gosiga är dom i alla fall. Näe nu är batteriet slut.
    Tjingeling på er!
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:51:38 följande:
    vårens är ju mycket tjockare o goare än tex förra höstens... har du kanske inte tumlat o fluffat?
    Jag tycker tvärtom, köpte en från i höstas på T och den är tjockare än de från i våras.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-12 10:50:29 följande:
    oj ja det var ju inte så kul tycker mina grejer tog lång tid med... men inte sååå lång tid som dina! hoppas att du får dina grejer eller pangarna tillbaka!
    mm hoppas jag oxå. Inte några stora summor, men principen..
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:56:51 följande:
    mm hoppas jag oxå. Inte några stora summor, men principen..
    ja håller med fullständigt!
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-12 10:56:39 följande:
    Jag tycker tvärtom, köpte en från i höstas på T och den är tjockare än de från i våras.
    Oj, knepigt. Problemet med höstens var dock att många tappade lurv och blev just så som du beskriver den turkosa.. dvs att man såg nätet. Jag reklamerade två av höstens just pga detta.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-12 10:58:05 följande:
    ja håller med fullständigt!
    sen är jag ju van vid att köpa tex via fluffdesign, lev inom en vecka...
    Nej kommer inte köpa via bloggar o sånt där mer, känns lite oseriöst..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14