• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • mortillsju

Hej!

Visst är det någon i tråden som köpt så fina velourbyxor av någon som syr hemma? Är det någon som vet vart??

• Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-12 10:56:39 följande:
    Hmm, kanske gjort dom tunnare för att vara vårlurvar. Har ju också den turkosa, rosa och den lila sen innan, men dom är nog bara tvättade 2 ggr och dom är som nya.Gosiga är dom i alla fall. Näe nu är batteriet slut. Tjingeling på er! Jag tycker tvärtom, köpte en från i höstas på T och den är tjockare än de från i våras.
    Jo precis jag tycker dom är mycket tunnare. Men det beror väl lite på hur man andvändt dom med. Men jag har tex en röd med svart kant band och den är dubbelt så tjock som den lila
    Nu bloggar jag här igen :)
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 11:00:16 följande:
    sen är jag ju van vid att köpa tex via fluffdesign, lev inom en vecka... Nej kommer inte köpa via bloggar o sånt där mer, känns lite oseriöst..
    Jag har köpt hos mysungar och då betalar man först när kläderna är färdigsydda *rekommenderas*
  • mortillsju
    snigelina skrev 2009-07-12 11:02:56 följande:
    Jag har köpt hos mysungar och då betalar man först när kläderna är färdigsydda *rekommenderas*
    Då ska jag surfa dit.
  • Smultronhjärta

Kikar in och frågar ifall det är någon som beställde från Rackamaja igårkväll och som har fått mail om det man beställde fanns eller ej? Jag är på semester men inte hindrar det mig från att trilla dit på reorna{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-12 11:04:19 följande:
    Kikar in och frågar ifall det är någon som beställde från Rackamaja igårkväll och som har fått mail om det man beställde fanns eller ej? Jag är på semester men inte hindrar det mig från att trilla dit på reorna
    Jag var på gång flera gånger och la plagg i varukorgen, men jag stod emot *duktig* så jag har ingen aaaaaaning om ifall man fått mail eller ej Men jag gissar att hon kanske tar tag i det idag.
  • lillronya
    Raihana skrev 2009-07-12 09:32:49 följande:
    Aha, toppen! Ska dom inte lägga upp allt på hemsidan snart, vet du det?
    INgen aning.
    VAr där och såg när de tog fram de. Jättefina!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • mortillsju
    snigelina skrev 2009-07-12 11:05:14 följande:
    www.mysungar.se
    Åhhh så kul det hade varit att låta henne sy upp några byxor och kjolar! Jag kan ju sy själv men inköpen av tygerna blir så dyrt att det knappt är nån ide (måste beställas på nätet med avgifter och grejs). Vad tar hon för sina plagg, vet du det?
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2009-07-12 11:04:19 följande:
    Kikar in och frågar ifall det är någon som beställde från Rackamaja igårkväll och som har fått mail om det man beställde fanns eller ej? Jag är på semester men inte hindrar det mig från att trilla dit på reorna
    Jag beställde massor igår, men har itne fått sista mailet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14