Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pust! Lite Bollibompa efter en hektiskt dag. Det betyder datortid för mamman det!

Jaaa det var kul med en spontanträff Buttelina! Alla overallerna har satt myror i huvudet på mig. Men jag ska muta de små med en glass nån dag snart om de innan provar var sin overall *nu har jag allt klurat till det*

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-21 18:17:00 följande:
    hmm om jag säger lila, rosa, svart/rosa lila/gul...
    Overallsnurr är kul tycker jag. Trots att den gröna först inte fångade mitt intresse blir det kanske ändå en sådan....eller den turkosa till Lillebror. Jag tror nog kanske än mer på den turkosa. Sen den där jädra laxen. Om du ser på andra uppslaget i Molos ytterklädesklatalog. Visst är det den lila och laxen de har bredvid varandra??
  • mortillsju
    Ullis 10 skrev 2009-07-21 18:20:47 följande:
    Turkos?? Är det den jag ser som blå på nätet???
    Fast den är klart turkos. Mörkturkos kanske
  • mortillsju

Och lilla S gillade pippitunikan. Så nu väntar jag bara på att Rackamaja ska leverera den brunrandiga Katvigpantalongerna till. Fint ska det bli.

• mortillsju

Jag har oxå trist. S vill inte sova, nåt här hemma piper och jag fattar inte vad....och jag vet inte vad jag ska hitta på *surar*

• mortillsju
    jompa skrev 2009-07-21 20:52:10 följande:
    Hej hej tjejer Ser att många verkar vara inne på Molos vinterkläder. Själv väntar jag spänt på att MAT ska komma med sina höstkläder, både de vanliga och ytterkläderna.
    Jag äör också spänd på MAT. Gillar dem verkligen men tyvärr är inte mina små så intresserade av MATs kläder De gillar mest sina "grilliga" kläder inte MATs dämpade fina färgskala.
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-21 20:56:22 följande:
    Oj da, frustrerande
    Pipljudet är mest irriterande ---ahh nu vet jag vad det är, den där miljöradion från Husqvarna (hörselkåpor) och den vet jag inte hur man stänger av
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-21 20:59:54 följande:
    Hmm jag vet inte hur mycket man vågar/får säga *ser mig omkring* Men de är jättefina, både vanliga kollektionen och ytterkläderna! (tycker jag!)
    Finns det nån rosa vinteroverall? Seså fram med det!!
  • mortillsju
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-21 21:03:10 följande:
    Hos Ronya finns det en! Den provades idag, sååå fin!!!!
    En MAT?
    Buttelina skrev 2009-07-21 21:03:26 följande:
    ja hummel kommer med en
    Aha....för nu när jag tänkt så är det en rosa vi ska ha om nån kommer. Annars blir det en lil Molo till S.
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-21 21:04:30 följande:
    *nickar försiktigt*
    Mörk eller ljus? Skrikig? Pudrig? *visslar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14