Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-20 22:10:38 följande:
    Bidrar med en liten hummel
    Underbaraste tjejen med en tokfin overall! Den var fin på.....helt klart något för oss!! Så mysig!!
  • mortillsju
    kexchoklad skrev 2009-07-20 22:11:42 följande:
    Ja, jag får prova igen och fundera lite till. Fast mest troligt kommer jag väl inte fram till något vettigt. Jag skulle vilja se den blåa irl. Måntro om den är mer mörkblå eller? Jag kanske byter till den, men jag måste fundera lite till Den gröna för två år sen har jag nog inte sett. Jag hade inte upptäckt Molo då
    Den var läckert ärtgrön. Förra årets var mer blågrön i jämförelse.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-20 22:13:57 följande:
    ääälskar!!!
    Åhhhh jag måste få lov att bli en vinteroverallsamlare *skänker en tacksamhetens tanke till Smultron*

Allstå alla overallerna är ju tokfina. Molos, hummel. Visst kan man behöva flera??? Visst?

Åhhh så söta barnen är, underbara!!
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 22:18:15 följande:
    JAAA man behöver flera Här ligger en Hummel,en Molo och en MAT till vintern o väntar O sen ett antal set med jacka + byxor också
    KLart man måste ha många. Jag är en sucker för utekläder men försöker vara någotsånär förnuftig i alla fall. Men i år skulle jag vilja ha lite att byta med. Nåväl jag jobbar ju så inget hindrar ju mig i alla fall
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 22:18:45 följande:
    Underbara små overallbarn så här mitt i sommaren!! Jag väntar fortfarande på sommaren jag *vill inte behöva köpa overall nu*
    Ja sommar tycks ha tagit semester, men den kommer säkert snart igen!!
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 22:20:36 följande:
    KLART man behöver Inte ska stackars barnet behöva frysa om rumpen när overallen tvättas
    Nä just det..... kallt ute. Lortigt....
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 22:23:48 följande:
    Jag har nog o byta med i vinter O detta är inte allt
    Gosh så fin hon ska va!! Vad fint det var med gröna byxor till regnbågsjackan! Jag har en regnbågsjacka som lillasyster S ska ärva och ha i vinter men skulle vilja ha ett par snygga byxor till. Grönt var ett bra tips, eller kanske röda??
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-20 22:23:33 följande:
    jaa du får samla vinterkläder jag lovar du får Tack
    Åhhh så bra. Nu känns allt bättre Jag ska sälja av en massa och så blir det fiiint nytt!!
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 22:27:37 följande:
    jag har regnbågsbyxor också men enfärgat är klart finast till egentligen tycker jag
    Jag hade svarta till lilla storebror att ha till men de vill vi inte använda mera
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14