Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

melizza skrev 2009-08-13 13:47:40 följande:
    när var den salgen???
    I oktober
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Pimm skrev 2009-08-13 13:54:05 följande:
    Jag ska ockå köra dit, föredrar nog småfolk framför molo:) Hoppa inte på mej nu tjejer;-D
    Ja Småfolk var min första och är fortfarande min största danska kärlek Men då ska det helst vara gamla kollektioner*tycker de är finast*
    melizza skrev 2009-08-13 13:54:28 följande:
    shit det är ju snart....kanske ska börja spara och smöra för gubben
    Japp- smöra på

Har du beställt ngn Mololurv? Såg att du hade många lila alternativ redan..Den bruna har jag beställt trots att vi redan har 5 lurvar{#lang_emotions_innocent}(om man räknar bara Molosarna då)Så den gillar jag...
    Hade Max varit en tös så hade jag nog slagit till på den turkosa- sååå fin den är{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-08-13 14:11:04 följande:
    Molnen i gult o blått från ej sikke lej (suit m dragkedja) från denna vår..nån som vet hur de är i stl? Finns de på rea nånstans?
    Jaa-de reas så gott som överallt..
    Storleksmässigt ingen aning men här är det 70%
    skurk-kids.jetshop.se/
  • Smultronhjärta
    Miranda78 skrev 2009-08-13 14:33:12 följande:
    Ni som varit på småfolk salg, vad e det för priser på ett ungefär??
    Förra ggn de hade salg kostade tröjor 80 danska, hoods etc 160 danska,filt 100 danska, lurv 200 danska
  • Smultronhjärta
    Miranda78 skrev 2009-08-13 14:47:33 följande:
    Oki....Förstår att det kanske är svårt att svara på men hur mycket är det "bra" att ha med sig?? Ja självklart kan man göra av med hur mycket som helst Men är 2-3000 förlite??
    Man kommer långt med det och man känner sig nöjd när man trillar ut från salgen oavsett summa(alla salger jag har varit på så har jag har svävat på moln vare sig jag brände 2000 eller 5000)
    Men på Småfolks salg sist så hade jag med mig mkt och jag handlade inte för allt (men man kan ju annars handla för att sälja om man har pengar över) Jag handlade för 5500 då
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-08-13 21:08:24 följande:
    Någon som sett pärlplattebyxorna någonstans i stl 62 eller 68. vill ha som knickers till aline. så fina färger.
    62or hos pilutta
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-08-13 21:23:49 följande:
    tack för tipset
    Vassego
    Mosen08 skrev 2009-08-13 21:21:29 följande:
    hehe du va snabbast
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2009-08-14 08:15:04 följande:
    Vad är nu LLM, min hjärna är sämst på morgonen Någon som är duktig på T, vilken tid på dygnet är det bäst att lägga ut där
    Lucky little me

Och jag säger kvällstid gällande T
    JuliaochNelly skrev 2009-08-14 08:16:02 följande:
    Godmorgon
    God morgon{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-08-14 08:30:17 följande:
    *gaaaa* jag har en jäkla skit köpare från findland dom vann en kläning för snart 3 veckor sen jag har skickat dom alla koder exsakt samma koder som jag gett till alla andra och jag har dubbel kollat dom med banken 3 gånger. Varenda gång jag mejlar dom att dom får betala nu så får jag ett mejl tillbaka efter 3 dagar koden är fel kan du kolla det igen på eng. Sist nu skrev jag att dom får skärpa sig för jaghar kollat det 3 gånger nu och det stämmer....vad gör man dom är så grymt jobbig???
    Kontonr som du gör om till iban råkar inte vara ett e-spararkonto? Jag hade en köpare med samma problem och vår situation löstes först när jag mailade mitt privatkonto som iban..En annan gång fick finska köparen helt enkelt knalla in på finska Swedbank och därifrån ordna sin betalning..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14