Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-21 21:09:30 följande:
    En MOLO!
    Inte kan det vara årets väl? Jag blev bländad av den laxfärgade idag
  • mortillsju

Förresten , idag lade jag alla vinterkläder (overaller/jackor mm) som ska Traderas, jag skäms över hur hög högen var.... *hrrmmm*

• mortillsju
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-21 21:20:30 följande:
    Nej, den kommer från salgen
    De äldre har varit betydligt finare i sin rosa färg.
    lillronya skrev 2009-07-21 21:20:38 följande:
    Vilken är det som är laxfärgad? Har ni sett den hallonröda idag? Är den fin?
    Tyvärr inge hallonröd idag. Jag hade verkligen velat se den.

En annanförrändring i år är att regnbågen är mer smutsig i färgen inte så klar som förra årets.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-21 21:19:35 följande:
    haha ja jag har fortfarande ont i ögonen
    Men tillsammans med den lila kan det kanske bli snyggt *fundilerar*
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-21 21:26:57 följande:
    Men jag har nog missuppfattat nåt här, eller har annacill gjort det. Jag har fattat det som att den ljusröda kallas hallonröd (alltså galna laxen då) och att den röda kallas klarröd (den som heter lipstick). Är jag helt lost?
    Glada laxen är INTE hallonröd
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-21 21:28:18 följande:
    Hmmm nu är jag förvirrad....
    Den är självlysande orange/rosa nåt sånt.
  • mortillsju

Buttelina....den turkosa overallen och birdieväpnarhuvan kommer bli jättefint ihop. Den kombinationen växer måste jag ju säga....

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-21 21:38:08 följande:
    jaa jag är GRYMT sugen ska du veta det var skitfint ihop
    Ja det var det och härlig färg på overallen. Och sen såg jag att insidan på pippiväpnarhuvan var den där fina rosarandiga. Man skulle ju vilja ha ett par rosa vinterkängor till en tjej med denna turkosa overall. Kanske ett par gladalaxenvantar till? För att toka till det lite
  • mortillsju
    kexchoklad skrev 2009-07-21 21:46:19 följande:
    Hej i tråden! Här diskuteras overaller ser jag. Jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska lämna tillbaka min mossgröna molo och byta till en blå, eller är den turkos? Jobbigt med beslutsångest. Och så är jag så glad. Äntligen har min Badgesklänning hittat fram. Men det tog tid. Den postades den 9/7 så jag undrar var den har varit eg..
    Den blåa är klart turkos. Men den gröna var inte så tokig tyckte jag ändå när jag såg den. Men vad ska man ha för mössa och så till en sån? *matchningsnörd*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14