Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H I L L A skrev 2009-07-23 19:35:46 följande:
    Ja röda ytterkläder är fint tycker jag, och så syns de ju ute. Polarns multirandiga mössa kanske matchar den nya lila lurven ?
    Vilken av dem tänker du på....den med mer regnbågens färger eller den med roda/rosa/lila ränder?
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:38:02 följande:
    Hallojsan! Hur står det till i tråden? Här har vi bara åkt en massa bil idag.. Först till Fagersta.. sen Norberg.. sen Avesta o sen hem   Mysiga små städer de två första faktiskt Bubblan hoppade ett pussel på en lokal leksaksaffär annars va de lungt med hoppingen
    Hej!

Och jag har rekat i klädbutiker idag men inte köpt nåt
  • mortillsju
    H I L L A skrev 2009-07-23 19:35:46 följande:
    Ja röda ytterkläder är fint tycker jag, och så syns de ju ute. Polarns multirandiga mössa kanske matchar den nya lila lurven ?
    Jo rött är bra men bäst är ändå funktionen på pops skalplagg. De är toppenbra. Så där kan jag vara "tråkig" och köpa deras plagg. Snyggt är det ofta att haKatvigs mössor till till exempel.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:39:43 följande:
    Jag har blivit gaaaaaalet sugen på den orange overallen Molo kommit med, guuuu så snygg den ser ut!! Visst blir väl 104 i den råååsa vi har alldeles för stort för Bubblan i år va?
    Årets model??l *tror inte på 104 till Bubblan i år...kasta den till Saga istället...*
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:40:50 följande:
    Jag har nog ALDRIG hoppat så lite som jag gör just nu   Fyyyy tusan va de e tråååååååkigt
    Ja det är trist. Lite shopping piggar upp bannemig *enkla nöjen* ska snart böra storhoppa.
  • mortillsju
    H I L L A skrev 2009-07-23 19:41:52 följande:
    Hej Här i vår lilla lya är allt bra i af! Söta Bubblan då som shoppar pussel
    Åhhh den mössan provade vi idag. Jättefin. Det var då jag bestämmde mig för att sälja hennes nuvarande ärtgröna och satsa på en röd (eller fuchsia) jacka till henne i höst *tokig mamma*
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 19:41:54 följande:
    Maia har aldrig någonsin visat empati... Det är svårt o förstå när man inte träffat henne...men de som träffar henne brukar reagera på hennes beteende. Jag tror Tjolla var ganska slut efter vårt besök hemma hos henne Tur att Milo var lugn som en filbunke för Maia for fram som en bulldozer Men inget klår nog när hon var hemma hos bus o lekte, det blev battle of the titans
    Jag tror de flesta med barn man oroar sig för mår bra av att få stöd och en utredning kan ge svar på ens frågar. Att inget veta är det värsta . Hoppas ni snart får tid.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:43:59 följande:
    Förra årets ljuvliga råååsa
    Så fin. Jag tror att S nog måste ha 104. 98:an kommer inte att räcka hela vintern. Så din lilla kan nog tyvärr inte ha 104, hon kommer nog att drunkna
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-23 19:47:37 följande:
    var hittade du pusselmössan?
    Ingen pusselmössa hittad *surar*
  • mortillsju
    H I L L A skrev 2009-07-23 19:49:14 följande:
    Åhhh jaaa den ska Hilda ha i år också !!!
    Mössan fanns i modell med öronlappar i mindre storlek

Bra att du stöttar mitt jackbyte, tur att den tråd finns...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14