Hallojsan! Hur står det till i tråden? Här har vi bara åkt en massa bil idag.. Först till Fagersta.. sen Norberg.. sen Avesta o sen hem Mysiga små städer de två första faktiskt Bubblan hoppade ett pussel på en lokal leksaksaffär annars va de lungt med hoppingen
Hej!
Och jag har rekat i klädbutiker idag men inte köpt nåt
Ja röda ytterkläder är fint tycker jag, och så syns de ju ute. Polarns multirandiga mössa kanske matchar den nya lila lurven ?
Jo rött är bra men bäst är ändå funktionen på pops skalplagg. De är toppenbra. Så där kan jag vara "tråkig" och köpa deras plagg. Snyggt är det ofta att haKatvigs mössor till till exempel.
Jag har blivit gaaaaaalet sugen på den orange overallen Molo kommit med, guuuu så snygg den ser ut!! Visst blir väl 104 i den råååsa vi har alldeles för stort för Bubblan i år va?
Årets model??l *tror inte på 104 till Bubblan i år...kasta den till Saga istället...*
Hej Här i vår lilla lya är allt bra i af! Söta Bubblan då som shoppar pussel
Åhhh den mössan provade vi idag. Jättefin. Det var då jag bestämmde mig för att sälja hennes nuvarande ärtgröna och satsa på en röd (eller fuchsia) jacka till henne i höst *tokig mamma*
Maia har aldrig någonsin visat empati... Det är svårt o förstå när man inte träffat henne...men de som träffar henne brukar reagera på hennes beteende. Jag tror Tjolla var ganska slut efter vårt besök hemma hos henne Tur att Milo var lugn som en filbunke för Maia for fram som en bulldozer Men inget klår nog när hon var hemma hos bus o lekte, det blev battle of the titans
Jag tror de flesta med barn man oroar sig för mår bra av att få stöd och en utredning kan ge svar på ens frågar. Att inget veta är det värsta . Hoppas ni snart får tid.