Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:52:11 följande:
    Sååååå himla fin e den overallen
    Kan vi inte få sen en bild på denna overall nu?? va?
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:53:36 följande:
    Jo jag försökte med chips en gång, men då åt hon upp dem först o sen vägrade hon igen Nästa gång ska vi prova FÖRST
    Saga har tokvägrat nu i en vecka . Idag ställde jag henne på bordet och provade .....jädrar så arg hon var men sen skrattade hon
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:56:14 följande:
    Ja den uuuuunderbara fina
    Och inte var den i Sagas storlek heller ----
  • mortillsju
    jompa skrev 2009-07-23 19:57:18 följande:
    Verkar som att alla ska ha Molo overall, bra för mig för då behöver jag inte kasta mig på mina MAT när de dyker upp
    Jo då. Eftersom jag inte får fatt i nån rååååsa från Molo så köper jag nog en råsa MAT.....
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 19:58:30 följande:
    Så du letar en rååååsa 104?
    Det hade inte vart illa det nä....
  • mortillsju
    H I L L A skrev 2009-07-23 20:01:38 följande:
    jompa -- Söta barnen i bt
    Den ljusrosa overallen är superfin tycker jag. Så bra köp om du lyckats använda den sååå mycket. Liten miniatyrHilda Mina barn har alltid växt så det knakat och jag tycks aldrig hinna med dem och att ha nåt två säsonger har jag aldrig lyckats med.
  • mortillsju

Idag kom förresten mina brun/bruna katvigsleggings. Jag hade tänkt att ha dem till pippitunikan men när jag såg dem bredvid Katvigs blå/blå klänning såg jag att det blev jättefint så det ska Saga få prova i morgon.

• mortillsju
    Mathilda03 o Maja06 skrev 2009-07-23 20:21:34 följande:
    Kikar in med en fråga...är ute efter vinterkläder. Någon som sett vinterjackan med färg Crazy Salmon? Är den fin? Tycker det är så svårt att avgöra på en bild  älskar ju rosa! men är den "för mkt"?
    NEJ, inte fin. Hemskt laxfärgad, självlysande ....
  • mortillsju
    Fridac skrev 2009-07-23 21:02:58 följande:
    Törs man beställa lipstick och chansa på att hon är förliten för att fatta? (jag tror faktiskt inte hon kommer att förstå att det inte är den hon pekade ut)
    Det tror jag du vågar. Har sjäv en bestämmd 2½ åring hemma. Huvudsaken det är blinka lilla stjärna på den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14