• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 10:10:50 följande:
    sex
    Men då behöver hon kanske en till så hon har en för varje veckodag
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 10:17:51 följande:
    Du som e så duktig på kombos annars Lite svår lurv det där...tänkte det kunde vara fint med röd mössa eftersom tassarna är röda.
    Ja det tror jag och så en blå som kantbanden kan vara fint oxå. Katvigs blå/blå kanske.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 10:22:14 följande:
    Mmmm, frågan är bara hur blå kantbanden är, om dom är blå eller turkosa. Katvigs blå/blå har vi hemma. Måste nog se lurven irl innan jag shoppar mössor, är alltid lite klurigt med färgerna innan man sett dom.
    Ja de ser turkosa ut men kan vara mer blå. Vänta du till du ser den irl.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 10:24:14 följande:
    Men guuuuuuuuud vad jag är sugen på den bruna lurvisen också, den är ju sjukt mysig och fin, o brunt är ju verkligen Liams färg, visst måste han väl ha den också? Men då MÅSTE jag verkligen sälja nån här hemma.Nån som sett den bruna i jr storlek nånstans?
    veras hus
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 10:27:29 följande:
    Ska jag eller ska jag inte?
    Ja ja ja
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-08-07 10:42:34 följande:
    Åh grattis till lilltjejen då Blir inte så mycket firande...ingen i familjen hade tid denna helgen kul när man har 5 syskon liksom...bjudit en massa vänner och familj till kalas imorgon men inte en enda kunde/ville komma Då känner man sig lite bortglömd...så går det när det var dop förra helgen o nästa helg har min farbror stort 50-årskalas. Folk orkar inte med kalas 3 helger i rad så de hoppar över mitt...tur man har sambon som skämmer bort en lite då Vi ska till stranden nu, sen ut o äta på restaurang, sen glassiären för dessert o sen ut o bowla o så spa på måndag då.
    Stor stort grattis. Hoppas ni får en mysig dag du och lilla familjen, tråkigt att de andra inte kommer.

Grattis oxå till Flower lilla tjej, eller lilla och lilla. 4 år då är man stor.
  • jompa
    Mosen08 skrev 2009-08-07 10:40:25 följande:
    Nån som har sett den lila babylurven nånstans i st 86?? den är slut på matador och jag bara måste ha den!!
    Det kommer finnas en på Anncill snart
    Jag ångrade mig då det var luva på den. Så maila henne så kan hon nog lägga undan en till dig.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 10:57:11 följande:
    Hjälp nu...blå eller brun lurvis?
    Brun såklart
  • jompa

Nä nu ska vi gå ut på gården och leka lite innan lunchen. CU.

• jompa

Gahhh varför varför ska man ha sån otur.
    Beställde nya jackor till barnen då de jag köpte i våras fortfarande är för stora. Fick hem paketet men en av jackorna var i fel stl, hade beställ 80 fick 90. Mailade dem och tvärr är ju 80 slut. Fasiken, jag som letat så oxå efter dem.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14