• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Everlonn skrev 2009-08-07 08:42:31 följande:
    Nu har jag ingt apoteket, enda stället i Stockhol som har näringsdryck är mitt i centrum! Ett jourapotek..att de skulle vara så svåra att få tag på Men svågern kanske kan hoppa av där på vägen hem från jobbet och köpa några för Bus åt 3 skedar joggi till frukost sen ville hon inte ha mer
    Men dricker hon ok?
    Och hon äter inte dåligt för att det är varmt och inte är så hungrig. Jag vet att min lilla kille hade såna perioder när han knappt åt. Ungefär som du beskriver, nån tugga på mackan på morgonen och nån köttbulle, men han drack bra och efter nån vecka eller två så vände det och han åt bra igen. Det går ju upp och ner hela tiden med de små. Men så länge de får i sig vätska och att det inte är allt för lång tid.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 08:44:47 följande:
    Matador, Veras hus, EST vad jag vet.
    Åhhh vad den gula är fin.
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-08-07 08:54:45 följande:
    Hon dricker bra men så här lite har hon aldrig ätit..tycker mig se att hon smalnat av lite *spinkisen* och hon har sovit mer än hon brukar..inte mycket mer men...känner att jag vill att hon ska få i sig näringen hon behöver.
    Ahhh men då förstår jag att du vill ha i henne lite extra. Sonen var precis som vanligt, inte tröttare utan snarare tvärtom.
    Och sen blir man ju extra orolig om de är smala sen innan. Sonen är en spinkis och han bör inte gå ner men dottern är lite mulligare och skulle klara det bättre.
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-08-07 08:59:48 följande:
    Bus hade äntligen lagt på sig lite nu innan semestern men nu så ser hon smalis ut igen. Jag tror att hon kommer att äta som vanligt när vi kommit hem men eftersom det är några dagar till på smestern så..Får ge henne grädde när vi kommer hem så hon tjockar till sig lite
    Ja gör det, ren grädde till frukost, lunch och middag gör nog susen
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-08-07 09:13:12 följande:
    Rackans oxå, svågern åker inte förbi centrum   Usch hur ska jag nu få tag på dryckerna?
    Men du hon gillar inte milkshake, eller smoothie? Då kanske hon kan få i sig lite, det blir ju som dricka.
  • jompa

Någon som vet var man kan hitta fina zipjackor utan luva? Gärna enfärgade typ grå, svart, vit eller så.
    Finns ju massor med fina hoodjackor men jag vill ha utan luva.

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 09:20:43 följande:
    Har inte Lindex enfärgade?
    jojoa75 skrev 2009-08-07 09:26:12 följande:
    jo Lindex har svart, röd, rosa mfl i velour utan huva. Vet inte om de har nån annan oxå.NS wct är utan luva, vissa av deras äldre zipjackor är väl utan luva oxå. meandi har utan luva.Vissa POP är utan luva, eller iaf kan man ta av den.
    Oj nu kom det ju massor förslag
    Jag som letar dåligt antar jag. Men tycker bara jag hittar med luva jämt.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 09:30:33 följande:
    Lindex hade enfärgade i bomull, svart, grå, mörkblå och ljusblå.
    Ja nu hittade jag dem. Nån sån kanske det måste bli då, perfekt på dagis.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 09:34:49 följande:
    Precis, o bra när det är t3b2 också ju.
    Japp då får de en var och sen får jag ta nåt annat kul oxå
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 09:35:58 följande:
    Morronhoppade lite till kaffet åxå Blev babuschka linne o leggings  *fiiina*
    Och sen blir det inget mer i det printet då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14