• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-31 18:45:41 följande:
    Vilken modell på jacka tänker du dig?Jag vill ha en mörklila. Jag var på ajabaja idag och köpte bruna tröjan med racerbil och den lila velourtröjan och de sa att de fått flera kartonger från MAT idag. Så nu är det nog snart dags att vara på hugget där och åka dit och prova
    Gillade oxå den mörka.
    Tänkte på "killmodellen" i jackan, gillar inte riktigt den andra.
    Den tröjan med racerbilen ska sonen oxå få, men jag såg den någonstans i turkost och jag hoppas nån svenska shop tar in den.

Jag vill oxå prova dem men vet ingen butik i närheten som tar in MAT.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 18:46:18 följande:
    Jag har hoppat lite Katvigar Blev flera stycken fiiiiina i pink/ fuschia  *favvis*
    Från DK??
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 18:51:48 följande:
    Liten på landet har fått in nya
    Gick alla in dit nu
    Får bara upp en error sida.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 19:05:21 följande:
    Oki.. Mitt skulle åxå ombeställas, hoppas det kommer *nervöst*Jo då.. Jag mår oki.. Äter 7 ggr om dagen och lider ändå av uselt humör och yrsel  Ska till läkaren nu efter semestrarna..Hur e de med dig?
    Vad har hänt? Varför mår du dåligt?
    Gravid?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 19:07:34 följande:
    Nä, det är jag INTE! Däremot har jag enormt dåliga värden och högt socker
    Hmmm var jobbigt, hoppas du får någon rätsida på det. Inge kul att var yrslig.
  • jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-31 19:08:02 följande:
    Fiiiina, murriga färger! Me like! Men MAT har ju tidigare även haft overaller med vattenpelare på 7000 det skulle jag nämligen vilja ha nu. Kunde bara se de med vattenpelare på 3000 nu. Hoppas det kommer andra också!
    Ja de är jättefina. Gillar den mörklila jättemycket. Men tyvärr gillar jag inte deras "tjejmodell" i jackan och den lila kommer nog inte i den andra modellen.
  • jompa

Vad tror ni, om jag beställt en lurv från Annacill men trodde de skulle vara utan luva, kan jag säga nu att jag inte vill ha den?

• jompa
    lillronya skrev 2009-07-31 19:13:03 följande:
    Det kan du säkert. Finns ju en anledning, är ju inte bara så att du ångrat dej.
    Ja jag får maila henne och kolla. Hon har nog inga problem att sälja en lurv i stl 86 eller hur
  • jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-31 19:14:01 följande:
    Är det tråkigt att köra på en mörkbrun overall till vintern?? Funderar på att köpa en MAT (från förra året dock). Kanske roligare att ha någon annan färg. *fundilerar fram och tillbaka*
    Absolut inte, gillar brunt.
    Var hittar du rea.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14