• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 22:28:21 följande:
    Ja det är lite synd faktiskt  Man borde ju få välja liksom..
    Ja nu sprack liksom hela höstplaneringen här
    Vad ska M nu ha för nått på sig??
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 22:32:09 följande:
    Hm... Kanske det kommer nåt tjusigt från Katvig? Å du kan väl hejda mig!!! Jag kan INTE köpa 6 lurvar i höst   Slå nåt hårt i hövvet på mig pliiiiiiis
    Nääää du får INTE köpa sex lurvar.
    Hur många har du hemma redan som passar??
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 22:52:39 följande:
    Jag ändrade mig och ville ha knapptröja istället Å inte massor i samma print va de ju
    Nä precis, *duktig anna*
  • jompa

Hej tjejer.

Allt väl med er? Tillbaka efter några dagar på landet, skönt nu när vädret är kanon.

Nikki: Fick svar från Ajabaja att de skulle komma lurvar, trodde hon. Så jag hoppas på det.

• jompa

Bubblan: Vilken söt liten säl du har där hemma

Tänk vad duktiga ni är alla som handlar era vinterkläder, jag har knappt börjat tänka på det ännu så det får bli vad det blir sen tror jag

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 08:05:49 följande:
    MorningHar suttit och kikat på lurvar hela morgonen, så fina dom är.O jag hade beställt rätt ifrån Matador, den skulle skickas idag så den kommer nog på måndag
    Gahhhh vad fina de är, men fasiken vad sur jag är på att baby inte kommer utan luva. Det förstör ju allt.
    Vill ha massor av dem i olika färger men ska stå emot, jag måste vara stark
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 08:21:46 följande:
    Jätte fina Liam behöver verkligen ingen då han redan har 3 st men jag kunde bara inte låta bli...o nu är jag dessutom sugen på flera färger.Men har inte baby alltid haft luva?Ha ha...varför måste du vara stark? Det är väl bara att köpa?
    Nä i våras kom de utan luva både till baby och jr men inte nu
    P kanske måste få en med vantfickor, då den jag har här hemma är för stor och han gillade den blå. Men M kanske måste ha en sån med vantfickor även fast det är luva, eller så måste hon ha en lurvig en {#lang_emotions_dreamer}.
    Fast sen så såg jag ju att Ddiriksson skulle komma med lurviga fleece utan luva så man kanske skulle ta en sån i stället. Sen är det ju alltid Småfolkslurven oxå.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-07 08:27:04 följande:
    Morning.Den bruna är verkligen urläcker, funderar på om jag ska köpa den i overall till pyret, eller om jag ska vänta tills jag vet vad det är för nåt och köpa en mer "pojkig" eller "flickig", vill nog ha den lila ifall det är en tös.
    Gillade oxå den bruna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14