• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Smileycat
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:48:39 följande:
    hmm när beställde du dina?Har inte fått nåt mail från henne alls o jag beställde 12/6 tror jag det var och betalade den 16/6, samma dag jag fick fakturan.butte: japp, därför. Saknar massor! Kanske därför jag är lite lättirriterad ang smågryn
    Usch, jobbigt med att förlora någon! Har o är i den sitsen själv.. *kram*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:50:02 följande:
    Ja, jag evt var din brevlåda bor Men hur länge kan o vill du vänta med betalningen? Kanske ska en suit flytta hit då.. (vill inte direkt spara dalmatinersuit med roosa kantband till Liten sen, så om den ryker så kan ju "den andra" flytta hit kanske.. )
    jag skriver i din gb
    hmm när beställde du dina?Har inte fått nåt mail från henne alls o jag beställde 12/6 tror jag det var och betalade den 16/6, samma dag jag fick fakturan.butte: japp, därför. Saknar massor! Kanske därför jag är lite lättirriterad ang smågryn
    tycker inte att du är lättirriterad alls! jag hade mad blivit sur!
  • seadwarf
    Hm, hittar inte mailet om när jag beställde {#lang_emotions_undecided}... men det var nog nån vecka innan det andra mailet.. hade nästan glömt bort att jag väntar på de.. hehe..
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 00:50:31 följande:
    haha Ja alltså jag var så arg så jag skakade. svor på arabiska svenska om vartanat. Den ena pappan till två av ungarna bad mig att lugna ner mig o då började jag svära på honom med på arabiska att han inte kunde uppfostra sina barn osv osv. hahah Men just då var det mindre roligt. Nu när ungarna ser mig på gården springer de i förväg IFALL det är dem jag är ute efter Stackars barn..
    Ja, tyvärr är det ju barnen man blir rabbiat på, när det egentligen är föräldrarna man vill ge en omgång......
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-07-13 00:46:13 följande:
    Hoppar in o säger hej bara som hastigast Butte - Hur är vädret i Skåne? Åker ned till Landskrona imorgon.. jag o barnen, min mamma och min syster.. Blir där i krokarna till på lördag tror jag :)Vad gäller shoppingen så är det ganska torrt på den fronten :|.. men följer er andras fynd o nyhetsköp iaf ;p..Väntar också på två par muddjeans från smågryn.. fick ett mail 25/6 att hon börjat klippa ut mina plagg, men sen har jag inte hört nå mer.. men de borde väl dyka upp snart hoppas jag...  
    vädret är växlande. enligt smhi ska det bli bättre frånochmed tisdag
  • isako
    snigelina skrev 2009-07-13 00:48:31 följande:
    Det är sorgligt Oftast är det inte ens barnens fel, utan föräldrar, släktingar, vänner och omgivning som ger dem konstiga idéer. När Nora var fyra och gick på dagis var hon lite ledsen för en tjej hade sagt till henne att hon hade en pojktröja på sig (blå gissar jag, minns inte vilken det var). Men vi pratade om att det är HENNES tröja och HON är ingen pojke, alltså kan det inte vara en pojktröja. Det är en barntröja.
    Naaaw sötelöken!
    Ja vi kör samma race här hemma att det är Isak tröja o att man får ha på sig vad man vill och att ingen skall få bestämma mer än han själv. Hoppas bara att han fortsätter vara lika stark!
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:49:50 följande:
    beställde när det var rea. Rekommenderar INTE.. SUPERlång lev tid. Där är modeller från tråden, ja, men hon är inte "en av oss". Nog så att nån som shoppat där skickat bilder till henne som hon lagt i bloggen.
    Oj jisses Amalia!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Smileycat
    isako skrev 2009-07-13 00:50:31 följande:
    haha Ja alltså jag var så arg så jag skakade. svor på arabiska svenska om vartanat. Den ena pappan till två av ungarna bad mig att lugna ner mig o då började jag svära på honom med på arabiska att han inte kunde uppfostra sina barn osv osv. hahah Men just då var det mindre roligt. Nu när ungarna ser mig på gården springer de i förväg IFALL det är dem jag är ute efter Stackars barn..
    men visste pappan vad de hade gjort? Fy skäms på honom med oxå isåfall ju!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • seadwarf
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:54:09 följande:
    vädret är växlande. enligt smhi ska det bli bättre frånochmed tisdag
    Det låter ju lovande {#lang_emotions_cool}
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-13 00:53:53 följande:
    Ja, tyvärr är det ju barnen man blir rabbiat på, när det egentligen är föräldrarna man vill ge en omgång......
    Ja hahaha Stackars Anil
    Men den ena pappan försökte skälla på honom för "mitt uppförande".
    Anil sa till honom att antingen tog han själv av sig byxorna (mitt på tågstationen) eller så skulle han göra det åt honom o se hur kul han tyckte det var...
    Behöver jag säga att ingen kommenterade mitt utbrott mer... ?
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 00:56:26 följande:
    Ja hahaha Stackars Anil Men den ena pappan försökte skälla på honom för "mitt uppförande". Anil sa till honom att antingen tog han själv av sig byxorna (mitt på tågstationen) eller så skulle han göra det åt honom o se hur kul han tyckte det var...Behöver jag säga att ingen kommenterade mitt utbrott mer... ?
    *ASG*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14