• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • snigelina
    isako skrev 2009-07-13 00:33:47 följande:
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU! Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Lila med stjärnor, helt klart
  • Raihana
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU!Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Nämen gumman då! Och lille sötfisen. Går han itne med på rött då. Och mörklila kan vara "killigt" tycker jag.
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:28:28 följande:
    smyger lite i kulisserna idag.. inte redigt på humör..
    har smågryn hört av sig?
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:28:33 följande:
    Åhh, jag är kär i turkosa med svarta o gula stjärnor, och hans body är för liten nu så din 92a är ju sååå lockande men det får nog vänta för länge.. Åh sen turkosa lurven, eller Alla vill jag ha Vad du frestas ju!HUr är lammen i 92? liten? Ebba kan ha baby 92 i vissa bara..
    haha ja dessa dilemman jag upplever inte lammen som små.. större än de randiga tröjorna jag köpte av dig
    Raihana skrev 2009-07-13 00:26:15 följande:
    MYCKET bättre!
    Raihana skrev 2009-07-13 00:32:37 följande:
    Du är så välkommen ändå! Åååh, vad jag ville ha garnbody suiten, men ingen växa låda!!! Du kan inte krympa den till 80-86?
    jag kan tumla den lite uuunderbara garnbollarna *älskar*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • snigelina
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU! Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Men överlag.. FÄRGER förstås! Tittar på killarna i skolan och usch, det är bara grått, svart, marinblått och brunt. Inte ens grönt eller klarblått liksom
  • Smileycat
    Raihana skrev 2009-07-13 00:32:37 följande:
    Du är så välkommen ändå! Åååh, vad jag ville ha garnbody suiten, men ingen växa låda!!! Du kan inte krympa den till 80-86?
    Hahaa, sitter oxå på händerna här lixom
    villvillvill..
    Mne tja, jag har ju någon liten suit som väntar redan (typ lila/går randig i 86 osv har jag för mig, men konstigt nog så kan jag inte göra mig av me dde ränderna, har body o byxa i 62 som nu är litet, suit i 86 och byxa o ferrarri tröja med den ärmen i 92..)
    Men nej, jag ska ju bort me dsuitsen int ein med dom!
    Hade det varit i 68 eller 74 så hade jag slagit till på en gågn ju..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lillronya
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU!Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Du menar "grabbiga" kläder i "flickiga" färger? Eller är vad för kl'der vill du ha?
    Tänkte att hummels rosa, röda o lila kläder kunde vaea nåt? 
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • snigelina
    Sen tror jag mer på att stärka Isak än att försöka få honom att "gömma sin stil". Har en kompis son som är ett år äldre än Isak och han gillar också lila, rosa, Hello Kitty osv och kommer ha det även i skolan. Han är så stark i sin tro på sig själv och att han har fina kläder på sig, så ingen kan trampa på honom liksom..
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-07-13 00:36:40 följande:
    Du menar "grabbiga" kläder i "flickiga" färger? Eller är vad för kl'der vill du ha?Tänkte att hummels rosa, röda o lila kläder kunde vaea nåt? 
    Ursäkta att jag skriver så kass. Emilio sitter här o är trött.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:35:42 följande:
    har smågryn hört av sig? haha ja dessa dilemman jag upplever inte lammen som små.. större än de randiga tröjorna jag köpte av dig jag kan tumla den lite uuunderbara garnbollarna *älskar*
    Ja, dom är såå fina! Men 86 är fortf. stort, kör 80 nu.....så 92 känns ju mer som höst/vinter -10/-11......
  • jojoa75

smågryn har inte hört av sig, nä.. men har iofs glömt att messa henne
    Åkte till Båstad med kidsen, spelade minigolf, badade i havet o hade vattenkrig med två vattenslangar
    Nä inte på humör för att jag är lite lessen, det kommer oftast nu när barnen lagt sig. Har förlorat en kollega som även var en god vän.

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14