• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Smileycat
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:35:42 följande:
    har smågryn hört av sig? haha ja dessa dilemman jag upplever inte lammen som små.. större än de randiga tröjorna jag köpte av dig jag kan tumla den lite uuunderbara garnbollarna *älskar*
    hmm {#lang_emotions_dreamer} hon kunde ju ha tröjorna, de var en aaaningens litelite på gränsen o bli korta i ärmarna, men hon passade inte så mkt i just de ränderna..
    Men lamm Har en suit i 74 bara (och en minbody typ)..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-13 00:38:46 följande:
    Sen tror jag mer på att stärka Isak än att försöka få honom att "gömma sin stil". Har en kompis son som är ett år äldre än Isak och han gillar också lila, rosa, Hello Kitty osv och kommer ha det även i skolan. Han är så stark i sin tro på sig själv och att han har fina kläder på sig, så ingen kan trampa på honom liksom..
    Å jag ville skriva det du skrev, men kunde inte formulera mej. Håller med.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:39:12 följande:
    smågryn har inte hört av sig, nä.. men har iofs glömt att messa henne Åkte till Båstad med kidsen, spelade minigolf, badade i havet o hade vattenkrig med två vattenslangar Nä inte på humör för att jag är lite lessen, det kommer oftast nu när barnen lagt sig. Har förlorat en kollega som även var en god vän.
    {#lang_emotions_heart}Låter som att ni haft en härlig dag iaf, men jag förstår att saknaden är stor
  • lillronya
    smågryn har inte hört av sig, nä.. men har iofs glömt att messa henne Åkte till Båstad med kidsen, spelade minigolf, badade i havet o hade vattenkrig med två vattenslangar Nä inte på humör för att jag är lite lessen, det kommer oftast nu när barnen lagt sig. Har förlorat en kollega som även var en god vän.
    Men vännen då! Kramar en massa.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-13 00:36:00 följande:
    Men överlag.. FÄRGER förstås! Tittar på killarna i skolan och usch, det är bara grått, svart, marinblått och brunt. Inte ens grönt eller klarblått liksom
    Näe, håller med! Min son är helt klart färg gladaste ungen på dagis
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-13 00:42:25 följande:
    Dags att gå och sova. Natti tjejer!
    Sov så gott, både du och tröttis-E!
  • Raihana
    Nämen ,vad tråkigt! Kramar om!!!
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-07-13 00:36:00 följande:
    Men överlag.. FÄRGER förstås! Tittar på killarna i skolan och usch, det är bara grått, svart, marinblått och brunt. Inte ens grönt eller klarblått liksom
    håller med... jag har tur att ha en kille som vill vara någorlunda färgglad iaf..
    lillronya skrev 2009-07-13 00:41:23 följande:
    Men vännen då! Kramar en massa.
    tack
    snigelina skrev 2009-07-13 00:40:16 följande:
    Låter som att ni haft en härlig dag iaf, men jag förstår att saknaden är stor
    ja superhärlig dag!
    ja jisses... det gör ont.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-07-13 00:42:25 följande:
    Dags att gå och sova. Natti tjejer!
    Natt natt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14