Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Men guuuud så mkt fina kläder det börjar komma nu, o snart kommer ju NS också, nu MÅSTE jag verkligen få ut mer på T.

LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-08-07 13:09:56 följande:
    rusar med en gång
    Gulle du, men det räcker om du går...man kan ju inte rusa i denna värmen
    LIAM
  • ängeln83

Nån som vet vilken färg det är på kantbanden på den bruna lurven, röda eller orange?

LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-08-07 13:12:20 följande:
    54cm från midja till fot och 36 cm från gren till fot, hoppas det hjälper
    Tack så jätte mycket
    Då kan jag nog gå upp nån storlek.
    nikki2006 skrev 2009-08-07 13:13:27 följande:
    Vi har ac det är lungt
    Aha, lyllos dej, vi har typ 27 grader här inne, är dock vääääldigt tacksam över våran gillestuga där det är 18 grader
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 13:15:35 följande:
    orange
    Tank jooo...fast nu blir det ju problem med mössor igen
    LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-08-07 13:18:08 följande:
    Ja det kan du nog, oj 27 grader det är stekhett verkligen, avundas inte Du får leva i gille stugan tills högtrycket är över hi hi. Känns lite konstigt att köpa lurvar och overaller i detta vädert tycker du inte
    Skojar du? Liam går runt i blöja och jag i bikini O ute är det ju ännu varmare så vi skyggar inne idag

Ja verkligen, Liam lär ju inte direkt vilja prova lurvarna när dom kommer
    LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-08-07 13:19:20 följande:
    Har du tur så kommer kanske nova star med något som passar eller villervalla
    Hoppas det, vore fint med en orange mössa till. Men Katvigs brun/brun borde väl också passa va? Den hade jag ju ihop med den bruna lurven med blå kantband förra hösten.
    LIAM
  • ängeln83

O precis när jag sätter mej i solstolen så kommer det världens största moln *suck*, jaja, får väl fortsätta hänga här då
    Liam somnade precis så nu är det lugnt och skönt.

LIAM
  • ängeln83

Ooooh, 2 plagg som gick direkt på köp nu bara några minuter efter att jag lagt upp dom, me liiiiike, nu blir man ju pepprad till att lägga ut mer

LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 14:38:19 följande:
    Härligt!! Det har blivit lite bättre drag i T trots det fina vädret! Hoppas min lurv skuttar upp lite, ligger rätt lågt och går ut snart
    Jaaa, konstigt nog, tur att det är fler än jag som skyggar för värmen

Såg precis det, hoppas verkligen den stiger lite för den är så himlans fin den där lurven.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14