Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

FYYYYYYYYYY va det är varmt idag, jag döööööööör. Det går ju lixom inte ens att vara ute så varmt är det *suck pust o stön*
    O jag som hade velat prova Molo overallen på Liam idag, det är nog bara att glömma

LIAM
  • ängeln83
    Mosen08 skrev 2009-08-07 12:18:56 följande:
    Sitter precis och grubblar på detsamma, jag har köpt denna som jag hoppas passa:www.tradera.com/Villervalla-mossa-host-var-s t...Annars funderar jag på en röd, kanske NS röda? Lite svårt när man inte sett lurven irl, vore ju kul att hitta en mössa i samma färg som kantbanden. Åh den va fin.. kanske katvigs röd/vita funkar?
    Ja den kan nog också funka.
    LIAM
  • ängeln83
    Mosen08 skrev 2009-08-07 12:21:21 följande:
    men nova stars röda ser ju ut att bli perfekt till, har du den? vilken strl ska man ha till en 3-åring?
    Japp, den har vi, tror också den kan bli fin till.
    Liam har storlek M i sin, han är 2½ år med stoooort huvud, så M borde nog räcka. Jag köpte först en L men den var tok stor, lagom till mej.

Här är M på Liam, visserligen den lila men dom är lika stora.
    LIAM
  • ängeln83

Åååå va det är svårt att lägga ut på T just nu, ena dagens känns det mest ok att lägga ut höstkläder och andra dagar sommarkläder.
    Vågar man lägga ut typ shorts och linnen nu?

LIAM
  • ängeln83
    G l o r y skrev 2009-08-07 12:47:57 följande:
    Molos fleece i strl 98, är det för stort för min snart 2 åriga son?
    Det beror lite på hur stor han är.
    Jag har köpt jr 98 till min son på 2½ år, 92 funkar egentligen bättre men jag vill att han ska kunna ha den längre.
    Men jag jämförde precis och det skiljer inte sådär jätte mkt på 92 o 98.
    LIAM
  • ängeln83

nikki

Ååååh vilken underbar Kik kid velour, vart har du köpt den?
    Blev sugen på dom blå byxorna.

LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-08-07 13:00:44 följande:
    de är superfina verkligen, de grå är också jätte fina. Det vara bara bilden som blev skit. Jag handlade på babyshop
    Dom ser fina ut båda två

Hur är dom i storlek, små som vanligt?
    Undra vad jag ska ta till Liam, han har 98 i andra bralls.
    LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-08-07 13:04:22 följande:
    jag tog ett par 92 och ett par 98 för jag blev osäker men de ser rätt normal stora ut. Vill du så kan jag mäta dem i 98???
    Det vore super gulligt om du ville mäta dom i 98
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14