• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Plummy skrev 2009-07-20 21:03:14 följande:
    Hoppas!!!
    Ja, hoppas! Är allt nyfiken på vilka färger som ska komma.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-20 21:34:20 följande:
    ja nä den gröna gillade inte jag heller... men fire på llm då?
    Yeeees!!! Vilken härlig!!! Den vill jag ha till Mattis!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    solouniko skrev 2009-07-20 21:37:50 följande:
    Jo alltså de med mudd har hon nere i butiken, men inga tights/leggings tyvärr.. Så de kan jag inte prova på henne. Men är det finast med muddbyxa eller leggings under klänning? Tänkte ta någon av dessa till pippiklänningen www.luckylittleme.se/Graphics/Products/22825.... www.busochrackartyg.com/data/archive/product%...
    Jaha, vad synd att hon inte har de andra så du kan testa. Gillade muddisarna du länkade till.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    solouniko skrev 2009-07-20 21:47:28 följande:
    Tror Milla ska få en multicolor overall i vinter. *tokig mamma*
    nädå¨, men jag gillar den inte men tycker inte du är tokig. Härligt när vi tycker om olika saker.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    kexchoklad skrev 2009-07-20 21:53:19 följande:
    Hej i tråden! Shoppas här något?
    Inte här iaf. Kikar mest på vinterkläder.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    H I L L A skrev 2009-07-20 21:56:09 följande:
    Hej på er !!! Kikar in en snabbis....har ett mobilt bredband som inte verka gilla fl Hoppas ni har det bra allihop!? Har saknat er Nåt spec jag misst senaste månaden förutom Molonyheterna ?
    Hej! *vinkar* Jätteskoj att se dig här. Men vilket träligt mobiltbredband.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    kexchoklad skrev 2009-07-20 21:58:26 följande:
    Ok, jag köpte en vinteroverall till sonen idag. Känns lite knasigt att köpa en redan i juli, men då är det fixat iaf. Dock blev jag lite tveksam till färgen nu, den kanske åker tillbaks.. Jag har svår beslutsångest
    Aha, vad blev det för färg då?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    trolltriss skrev 2009-07-21 10:19:19 följande:
    vart kan man köpa molos vinterkläder ( nya ) så här års ?är ute efter illgrönt!
    De som fått in vinterkläder är:

Bus o Rackartyg
    Okidoki
    Krumelur
    Matadorkids
    Ajabajakids
    Annacill
    Littleluckyme

Säkert fler som fått in men kommer inte på fler just nu. Verkar dock inte som att det kommer någon illgrön, utan dovare grön.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-07-21 08:57:38 följande:
    Godmorgon!Igårkväll kom vi äntligen hem igen efter en otursförföljd semester... PÅ kolmården var det helt okej, när vi skulle köra där ifrån började det... 3 km från campingen sa det pang. Bilen sönder! Vad fasen gör man 40 mil hemmifrån? Fick ringa Assistance kåren som hämtade både bil och husvagn. Bogserade oss till en öde camping och där satt vi i nästan 2 dygn utan bil! 6000 kr fattigare kom vi sen vidare till Öland. Bara för att sitta dr i ÖSregn en hel helg. 10 cm vatten i förtältet och en himla massa saker förstörda. Igår när det torkade upp packade vi ihop och körde hem! Nån som vill shoppa en bil och husvagn??
    Usch nämen fyyy vilken osis!! Krya på dig!! *kram*
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14