Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Godmorgon tjejer {#lang_emotions_laughing} tydligen somnade jag igår då jag la Nelly. Allt bra här?

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-08-01 10:36:18 följande:
    Godmorgon
    godmorgon...har det kommit nytt katvig ?
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-08-01 10:43:41 följande:
    Ja LPL har lite. Ja bomullsklänningsklänningar måste verkligen vara perfekta för att funka.Moloklänningarna var ju helt tokiga. A har använt sin lila/vita och rosa/vita klänning en del. Men det är mest för att det är så fint när det är exakt i färgerna till leggingsen.
    Tack
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-08-01 10:58:01 följande:
    Japp, köpte den på Kappahl, tror den kostade 99 kr, billigt Den är kanon fin, o Liam älskade den.
    vart kommer den super fina filten ifrån ?
  • Mamma Kråkan

puuh nu har jag slängt in lite bilder från kålmården

• Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 13:20:09 följande:
    tusen tack   detta måste vara galna laxen va ? jag har bokat en sådant på BRwww.madsogmille.dk/shop/boern/molo/093205-mol...
    njaaa det vet jag inte jag bokade en hallonröd och då tänkte jag på den för på danska bilder jag sett är det denna som är på bild tillsamans med den hallonröda overallen och dom är samma nyans på dom bilderna.
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 13:25:45 följande:
    Fast på galna laxen var det gula kant band såg jag på bilden  den hallon röda vilka kant band har den ? gula okså ?här är min fina kappa www.madsogmille.dk/shop/boern/molo/093201-mol... såg ingen turkos lurv med rosa kantband där  ska det komma en sådan ?
    fiiiina kappan...jag har inte hört ett smack om någon turkos lurv med rosa kantband däremot har jag sett en turkos med rött kantband i en katalog som jag plockade förra veckan .
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 13:41:09 följande:
    aha läste lite snabbt om nån hade hittade en fin katvig mössa som skulle vara perfekt till den turkosa lurven med rosa kant band ,så jag hoppades då direkt på att det var nya luvar och katvig som det snackades om ,lessen jag blir vill har en turkos med rosa kantband ,önskar jag hade haft tur som dig ,du hittade ju en av de fina turkosa från prov kollektion
    åå den är ju så fiiin. men det finns ju turkosa molo lurvar med rosa kant band på tradera nu .
  • Mamma Kråkan
    JuliaochNelly skrev 2009-08-01 13:42:57 följande:
    åå den är ju så fiiin. men det finns ju turkosa molo lurvar med rosa kant band på tradera nu .
    eller nej dom är tydligen avslutade redan *förlåt*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14