Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ååå nu kom postis med massor av fiiina paket.

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-07-28 10:51:27 följande:
    JAg fick också paket idag. Vad fick ni hem för nåt kul?
    Aqua flower svettis tunika
    väder muddbyxor
    småfolks rosa grodor
    småfolks fjärilar
    lila nova star kläning
    och orange overall till lilleman ( men den måste jag knata och hämta ut)

Vad fick du för kul?
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer nu har har hämtat lillebrors overall på posten & 86 blev verkligen perfekt att växa i men ändå okej. tur jag inte tog 92 {#lang_emotions_dreamer}

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-28 16:09:17 följande:
    Å jag har hittat de mest underbara tapeter till Bubblans rum, blev helt överlycklig!! Men sen när man ska beställa dem så kostar de 650.- rullen  
    tapeter är verkligen skit dyrt... tack för fiiina posten idag {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-29 07:47:36 följande:
    God morgon!Sitter i min målarmundering och ska precis pipa iväg till min nya bästis burken- han luktar lite småskumt, är väldans kladdig och har en förmåga att sprida sina spår på min hud/kläder Undrar lite hur det gick/går med Lovas present? Såg en lista men ingen liten Max a´la smultron stod med på den ju Någon som vet?
    fast lijan hade ju en egen lista vid datan förstog jag det som för folk ploppade ju av och på hela tiden då den ändrades. Hon hade säkert super koll {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Flock skrev 2009-07-29 08:16:54 följande:
    God morgon i tråden!Igår hade vi en mysig dag! Var på sofiero i Hbg. perfekt för busiga barnben Var inne en runda på Lilla Helsingborg! Fanns inget kul alla på rean Tittade på nya Molo.. Är baby 92 större än vanligt?? Någon som vet??
    Vissa saker är jag har tröjan med däckarmar & den med pins och den med däcken är lika stor som en junior som sag sparat från förra året dvs skit stor
  • Mamma Kråkan

Föresten någon som har tips på bra regnställ Nelly behöver ett akut till imorgon

• Mamma Kråkan
    JuliaochNelly skrev 2009-07-29 08:37:38 följande:
    Föresten någon som har tips på bra regnställ Nelly behöver ett akut till imorgon
    kom igen tjejer vad har ni för regnkläder???
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-29 10:30:43 följande:
    åh nä nu är jag ARG Jag beställde en superfin klänning från ellos den 14/7 för att ha på dopet nu på lördag. Då stod det leverans 7-10 dagar. Då jag fortfarande inte fått den så kontaktade jag dom nu, och då kommer inte ens klänningen in på lager förränns 10 augusti!!! FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!VAD ska jag nu ha på mig??????? Snälla HJÄLP!
    usch villken jävla skit butik...har du inget annat på lager?
  • Mamma Kråkan

Hej hej hemma från p.o.p nu...blev skaljacka & skalbyxor till båda två *puuh*
    Liljan kom mitt paket iväg igår? ska bort tors & fredag och börjar bli orolig för att jag har massa paket som inte kommit och min brevbärare kanske tjockar in alla som så sticker ut {#lang_emotions_yell}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14