Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Är det någon som har koll på villka shoppar som sålde den grå svettis tunikan med aqua flower i luvan?

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    jompa skrev 2009-07-26 09:55:47 följande:
    Gjorde inte MY Baby det...
    noop inga kvar iallfall Nelly har ju vuxit ur sin och jag vill verkligen ha en ny
  • Mamma Kråkan
    jompa skrev 2009-07-26 09:57:16 följande:
    hmmm då vet jag inte tyvärr, har inte själv kollat efter en så..förresten hur går det med flyttplanerna?
    uaah nu har jag kollat hela listan {#lang_emotions_undecided} det går väl sådär ni stretar vidare jag åt ett håll och sambon åt ett annat.
  • Mamma Kråkan
    jompa skrev 2009-07-26 10:10:10 följande:
    hoppas det löser sig och ni hittar ett ställe som kan passa er bådasen kan de ju bli lättre för dig om du jobbar eller pluggar sen , då träffar man ju ofta lite folk
    jo jag har sökt en utbildning på distans nu till hösten då får jag något att göra och så slipper lilleman börja dagis tidigt med. Tack så mycket det hoppas jag med.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-26 10:40:17 följande:
    stargirl: vilken sötnos du har och superfina inköp! starströjan såg ut att vara smal och fiiin i modellen!
    Hej gumman. du vet du var jag kan hitta en aqua flower svettis tunika? nelly har växt ur sin och jaghar letat i varje shopp {#lang_emotions_cry}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-26 10:46:00 följande:
    jo bättre! isabel blev bra direkt igår men barn är ju otroliga! jag mår som en prins idag tack för omtanken nä du det är nog lönlöst i sverige tror bubblan beställde från mydreamchild.dk
    är det svårt ? vad brukar frakten blir min danska är så sjukt dålig
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-26 10:51:06 följande:
    175 dkk i frakt vad jag förstod . men å andra sidan så är ju klänningen BILLIG!!! och finns där mer på sidan så..
    Tack gumman ska kolla runt lite där
  • Mamma Kråkan

någon mer som har problem att komma in på sin hotmail?

• Mamma Kråkan
    buffas skrev 2009-07-26 12:48:10 följande:
    Åh skulle betala nästa vad som helst för den ljusare gröna vinteroverallen från Molo såg den på tradera men i 80 och jag vill ha 86 Ingen som vet om dom kan finnas nånstans???Skulle tro att det är från nån äldre årgång har kollat runt men hittar den inte så nu har jag tröst shoppat kläder för 2000:- på LLM!!!!!Vill haaaa!!!!!
    det finns en grön på mysgrodan äldre färg vet inte om det är den men det är i 86 iallfall
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-26 13:03:59 följande:
    åh såg nu när jag snokade runt hos dig på T  jag har missat underbara aquaflower leggings i stl 104  attans , hur kunde jag ...vill har dem i 98 eller 104 ju
    aaa synd det var en tjej som knep dom & tunikan på köp nu tyvärr.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14