Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pimm skrev 2009-07-26 16:16:16 följande:
    Hej alla! Jag är en nying på denna sidan och erkänner mej som shoppoholic:) och älskar det..:)Jag har denna tråden som favorit i ganska lång tid men först nu tog jag mej i kragen och blev medlem. Hoppas man kan få vara med på ett hörn här? Jag har en son som nyss fyllt 1 år och hans garderob är alldeles för fylld och ändå slutar jag inte fylla på det är ju så roligt med kläder till barn. Visst får man lite gliringar då och då om att han kommer bli snobb, märkesb.. osv men hellre det än ärvda kläder från diverse kedjor!Tänkte höra lite med er om Molo vantar, jag har en grön overall från i vintras(köpt på rean tidigt i våras) och jag köpte även en mössa och vantar men jag tycker vantarna är trånga, strl M. Vilken storlek har ni till era små? Mössan i gengäld är stor och jag tycker inte den gröna färgen på stjärnorna passar till overallen, finns det någon Molo mössa med samma gröna som overallen?I övrigt så är nog NS, KikKid, Moonkids, Småfolk och Molo mina favortiter...näää vet ni vad, det finns fler Fast KikKid har sköna kläder och mycket som går att matcha. Ha en härlig dag alla!
    Hej hej {#lang_emotions_laughing} wow är dom trånga jag har dom till min 4 1/2 åring och dom  är stor till henne. För visst talar vi om stl 3-5 år
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer...

EVERLOON du har du hört mer från micke?

• Mamma Kråkan

`Någon som har sålt Mini a ture på T innan? Nellys annorak sitter utan lurv under och tanken är ju att hon ska ha lurv under så den får nog gå *trist* men vad tror ni vågar man lägga en sån på t?

• Mamma Kråkan
    Pimm skrev 2009-07-26 17:58:07 följande:
    Jag minns inte storleken på M men jag funderar på om dom kan vara felmärkta, ser ut att vara typ 1-2 år i mina ögon? Min son är ju 1 år och dom är väl lagon inne i handen men så trånga i mudden och visst är han lite knubbig men inte extremt.Ångrar nästan att jag köpte den skarp gröna overallen för jag är ju helt såld på årets olivgröna, den färgen är "min" :) Kanske ska sälja den jag har och köpa årets Jag har en Miniature i knallgrönt också ...kallas Tant Grön..hihi
    dom måste vara fel märkta tog faktiskt fram mina nu och provad och på min 1 1/2 åring täcker dom hela armen nästan *hihi*
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-26 19:43:53 följande:
    God kväll ÄNTLIGEN kommer jag in igen!! Fan vad löjligt o bli avstängd för att jag inboxade 5 personer på raken...det räknades tydligen som spam Så fler hann jag alltså inte meddela...och vågar inte inboxa nu utan de som vill vara med får inboxa mig istället så svarar jag tillbaka med infon.
    ???
  • Mamma Kråkan

Godmorgon tjejer

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 08:52:24 följande:
    Usch för morronpiggisar Ta en kopp
    hej hej pengarna är nu på konto ska sätta in för tradera aktionen med {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 08:57:23 följande:
    Toppen!Tack
    Allt betalt & klart
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer usch villken skit dag molnigt kalt och regnet hänger i luften, sura barn och sur mamma {#lang_emotions_throwup} får hoppas på fin post i lådan iallfall.

Allt bra här?

• Mamma Kråkan
    H I L L A skrev 2009-07-27 11:42:34 följande:
    välkommen till sura gänget samma som här då förutom att här öser regnet ner
    hehe skönt att man inte är ensam..{#lang_emotions_wink} denna sommarn har verkligen varit överlag skit väder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14