-
jopp=)... i vår lokala butik vi har här...ngt du va intresserad av??lillronya skrev 2009-07-10 21:28:15 följande:Tack! Har de det nu???
-
någon som vill låna min lila terrorist här...han vägrar soooova....?? lovar att ni få låna han helt utan extra avgifter
-
var det ngt speciellt tryck å stl??... de hade det i nästa nhela butiken....lillronya skrev 2009-07-10 21:32:36 följande:Jaha i butiken. Mja alltid intresserad av såna erbjudanden.
-
ehhh ...hmm ingen aning e inte så inne på deras tryck men de har ju rea varor med som de har 25% på eller ta 3 bet 2..... sen finns det inne i affären ta 3 bet för 2 på en hel del varor men inte på allt ..e typ 1/3 av affären som e icje rea.... lillronja kankse har mer koll på deras kollektion=P....Tasha78 skrev 2009-07-10 21:35:47 följande:vad har dom från våren eller
-
hmm har inte för mej att det va rea på dem än =( är inte 100%lillronya skrev 2009-07-10 21:54:14 följande:JAg har inte så värst bra koll. Bättre att kolla på deras hemsida. Såg du om de hade rea på solhattarna?
-
hej hej.. nu e ja tillbaka från ytteliggare en shopping tripp ifrån kosta outlet=P... blev två overaller pop.=9 en för 295(ord 1195) å en för 595 (ord 895) perfekt inför vintern=)
-
fyy å visa sådan fin rea=P.........nu vatt ja ju fast=P.......
ska fixa in bilder på mina pop fynd=) mortillsju=)
-
finns i bildtråden om 30sek=)mortillsju skrev 2009-07-11 21:43:44 följande:Kul, jag vill gärna se!!
-
så nu finns det där=)...
måste bara f¨berätta lite stolt (OT) min lilla maxen har använt sin potta för första gången idag=) både nr 1 å2 gjorde han=)...sen när han va klar ville han självklart krypa därifrån=) han e ju 8mån=) så en dutti bebbe=)..man blir ju så stolt för dessa små framsteg=)
-
rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php{2}8 vad tro ni kan en 3,5 åring ha denna som jamas=) hon älsakr ju pongo.. å hon e ju lite kort i rocken har 98 annars i vnaliga fall i kläder...men suits brukar väll vara rätt bra tilltagna=)