• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-30 21:17:19 följande:
    isabel 95 cm i 92
    Är det en småfolk väpnarhuva hon har? Isf är dom bra? Jag har funderat på en sådan typ av mössa. Jättesnygga kombon du har!!!
  • Pimm

Nu vill jag ha småfolks väpnarluvor efter jag såg det fina fotot här i tråden:) Såg en bild på en med röda pingviner på ena sidan och gröna grodor på andra, någon som har en sådan eller vet om den finns att få tag i?

• Pimm
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-31 19:39:03 följande:
    Puffar för min fråga ovan!
    Jag har båda och får nog erkänna at MAT är lättare att ta på och lite smidigare, men båda är så fina så jag vill inte vara utan någon av dem:)
  • Pimm
    buffas skrev 2009-07-31 20:09:01 följande:
    Är lite nyfiken på MAT kläderna var hittar jag dom?Nån webbsida?Har äntligen fått min gräna molo overall är sååå lycklig
    :) Roligt att du fick den gröna:) Jag köpte en blue graphite som var svart när den kom, det visste inte jag:( Fast jag gjorde det galna och köpte en regnbåge också så nu ska jag göra själ för min köp och göra några traderaköpare lyckliga.
  • Pimm

Vet någon om man kan hitta Molos hängselbyxor med stjärnor på i strl 80 el 86 någonstans? Snöade in på dem när jag såg dem på gossen här i tråden:) Så läckra ju!

• Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-07-31 22:27:31 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp... SÅÅ FINA är dom! KÖÖPP!Godkväll=)
    Gahhh vad jag blir ledsen, hittar inte 80 eller 86:( LLM hade bara 98 och BoR mindre och större. NU MÅSTE jag ha dem:) Föll ju som en fura!
  • Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-07-31 22:36:28 följande:
    Köp dom på MYSGRODAN i 86! dom är lika fina dom! Jag har dom oxå
    KÖPTA och superduper tack alla som hjälpte mej. Ville egentligen haft dom nyare men det är inte så mycket som skiljde på dem, upplägget och lite blekare stjärnor som jag kunde se, eller vad säjer du Tjollabolla? Ohh vad jag blev glad!
  • Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-07-31 22:49:20 följande:
    Upplägget är en annan färg på dessa och så är det mer jeans färg. Stjärnorna syns tydligare på dessa. Tycker nästan dessa är finare =)
    Ursnygga på!! Såg dina andra i BT och båda är snygga. Så nu blir min Milo lika fina som din Milo..hihi Tack för bildhjälpen, du är snäll!
  • Pimm

Nu måste jag gå och nanna för jag har ju en sådan liten filur som ska ha mammabappa ett par gånger på natten:) och då har det blivit MYCKET bättre de senaste veckorna, Natti på er!

• Pimm
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-01 09:16:53 följande:
    Ja, det stod att de var stora i storleken så jag tog en 86:a. Han är 80 cm nu och antagligen lite längre till vintern. Blir det bra tror du?
    Jag har en i strl 80 till min son som är 78.5 cm nu och den är stor till honom. Jag tycker jag kan jämföra med förra årets Molo i strl 80 om jag kollar grenen så den blir nog perfekt till din grabb.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14