• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hur många centimeter cirka har era barn växt mellan 1 och 1½ år, är det ca 1 cm / månad?

• Pimm

Frågbombar er Hur lägger jag in bilder i BT? Tänkte också visa lite som vi har och får hem.

• Pimm
    lillronya skrev 2009-08-02 15:25:40 följande:
    Småfolks rosa lurvoverall är väl det sötaste som finns?!
    Jag håller helt med dej, hade den i grönt och det är nog det plagg jag varit mycket svag för, sååå in i norden fint och skönt på:)
  • Pimm
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 09:49:52 följande:
    Mårning Mårning! Vaknade just på soffan här, då slapp man iallafall strulgubben i sängen Å jag har fått ännu en såld på köpnu såg jag  En Småfolk åxå av alla
    Är Småfolk så trögt, jag gillar deras kläder väldigt mycket. Får man lov att kika på dina auktioner, finns kanske något intressant:)
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    gosmamman skrev 2009-08-03 09:41:40 följande:
    Tack alla för er hjälp men nu lämnar jag tråden för en stund iaf och sätter mig med barnen.
    Ledsen för din skull, har själv varit där och gjorde felet att gå med på för mycket och förlorade en hel del så att säja. När jag väl kom ur bubblan så ångrade jag att jag hade gått med på så mycket fel. Så ett gott råd, ta hjälp, det finns nästan gratis hjälp hos familjerätten har jag för mej det heter. Jag kan nästan lova att du kommer vara tacksam för det i sutändan. Må så bra du kan och hämta styrka från dina barn!
  • Pimm

Nu har jag varit duktig och blivit PLUS medlem och lyckades lägga in en bild i BT, fast jag måste säja att denna tråden är farligt beroendeframkallande för mycket tid framför datorn:) Ha en bra dag alla! Förresten vi ska till Köpenhamn imorgon och visst var det på Magasin och Illum man kunde hitta PoP,Molo mm?

• Pimm
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 10:09:26 följande:
    Ja mina Småfolk har gått skit trögt  Vissa blir INTE sålda!!  Läs GB
    Hmm  läs GB, nu kom det en sådan specialare som jag inte förstod
  • Pimm
    h80 skrev 2009-08-03 10:14:33 följande:
    Jag var i Köpenhamn i helgen, på Illum fanns inget Molo alls. De höll på att bygga om. På Magasin fanns det. Och så fanns en affär på ströget som hade en del också. Ska försöka komma på vad den hette. Men den låg på höger sida om man går från tivoli. Ungefär på mitten av ströget.
    Supertack, ska jag nog kunna snoka mej fram till:) Fanns det någon vettig rea trots vår STARKA krona
  • Pimm

Oj vilket erbjudande, fick handlat Nanoous båda randiga velourbyxor och helsuiten i lila, en kikkid keps och Louie Louis klänning med skogstryck och moss randiga leggings till den:)) Jag har ju ingen flicka men mitt lilla barnbarn som ska få det:) Själv har jag bodysuiten i skogen och jag bara älskar det printet!

• Pimm

Nu är vi hemma efter en dag i Köpenhamn. Hittade alla butikerna jag fick tips om och köpte en grön lurvfleece för 100 danska:) den sista dom hade. Visserligen strl 62 men den passade min 1-åring!? Visserligen inte så länge men till det priset så spelar det ingen roll, eller så får den traderas:) Hittade Molo butiken på Illum och fick se alla nyhetern och även då regnbågsoverallen som jag beställt men inte fått än och jag ångrar inte en sekund för jag gillade den helskarpt. I Dk tog dom 1200 danska för den och det betalade jag i svenska här hemma!
    Sedan tyckte jag att Zara baby hade mycket fint och där fick vi köpt en tjockt fodrat stickad kofta/jacka, tuff:) Så mycket människor på ströget och vi är helt färdiga:)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14