Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-09-24 22:12:13 följande:
    Men upplys min förvirrade hjärna vilka ränder det är då Jag är ju lost här nu
    Fast jag tror att de rödrosa faktiskt kom med de grönblå. Men jag sätter inte mitt hus på det .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 22:13:23 följande:
    nope Har saknat den sen jag sålde 92an...skulle helst haft en 98 men en 104 får duga
    Den är ju ändå rätt liten i stl trots allt. Och du fick ju ett bra pris. Så omd et dyler upp en 98 så tar du säkert den med . Väntar själv på att K ska växa i sin lite till. Tycker att den är sååå fin, speciellt med de rödvitprickiga till . Min enda kombo med rött jag kan tänka mig (gillar inte rött annars, men de prickarna har jag verkligen fastnat för).
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-09-24 22:14:21 följande:
    Nä de rödrosa kom med petrolgröna mitt i vintern. DET hade jag koll på iaf.
    Men med grönblå menar jag petrolgröna. Och kom inte de båda i vintras? Då borde de väl vara med? Eller är jag helt trög nu?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 22:18:40 följande:
    Ja det gör inte jag..Jag menar dessa finawww.tradera.com/3-3-3-KATVIG-mossa-stl-44-46-...Petrol gillar jag inte
    Det är dem jag menar också... Vilka är det du inte gillar? Är förresten säker nu på att det kom nåt rosa/rött samtidigt som de grönblå. Minns att Smilla köpte den boilersuiten till S och att hon tyckte att hon såg ut som en liten clown .
    lillronya skrev 2009-09-24 22:22:46 följande:
    Men kom inte rosavitt våren 08?
    Tror det. De fanns på salgen i våras iaf.
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 22:27:59 följande:
    katvig..vår 08 kom väl hmmturkos/orange gul/gul, rosa/vit svart/vithöst 08 kom brun/brun turkos/grön gammelrosa/orange och ljusblå/röd o cerise/cremevitsen kom high winter med röd/rosa och petrol/mörkgrönEller
    Tror ingen kan säga emot
  • Stormis
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-24 22:29:04 följande:
    grattis oj den länkade jag till innan här visste inte att du hade span på den jag köpte den nyss okså i 104  har okså saknat min i 92 
    Tack för finaste leggingsen som kom idag
  • Stormis

Förresten: Finns det NÅN möjlighet att en tvättlapp bleks massor på EN tvätt? Fick hem en Meandimössa idag som var "vättad, aldrig använd" Men den såg ganska blekt ut på det bruna samt att texten på tvättlappen i princip var borta. Bara småpengar, men det känns som att den beskrivningen inte var helt ärlig...

• Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 22:32:06 följande:
    high winter 08 var röd/rosa och dennawww.tradera.com/Randig-troja-fran-Katvig-ny-m...
    Aha, de hade jag helt förträngt . Men så länge det är 08-kollektion så borde de ju vara med oavsett? Förutom kasnke det somrigaste som kanske kommer i vår?
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 22:37:15 följande:
    haha jag tänker tillbaka på vad lillebror hade när han var i olika åldrar runt 1år (vår 08) var det turkos/blå som gällde i min värld
    Jo, sånt är svårt för Smultron och mig som mest rea-shoppar. Då hamnar man ju lite ur säsong
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 22:42:05 följande:
    den velourjackan är ju bara sååå fin ångrar än idag att jag inte köpte den på rumbas rea haha jaa då får man tänka tillbaka typ ett halvår jag minns det turkos/orange så väl för det köpte jag DIREKT samma dag det anlände till funkybaby. och jag älskar det än idag har tom i äxalådan en tröja och ett par velourisar. skulle vilja ha jackan med men jag kommer inte kunna åka *snyft*
    Men det är ju massa dagar! Nån dag borde du väl kunna? Fast iofs de turkos/oranga fanns redan i våras på salgen så det är ju svårt att veta hur mycket som finns kvar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14