Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LillaÄrtan skrev 2009-09-17 23:45:53 följande:
    När man vill häva.. Ska jag be om att få tillbaka pengarna nu innan jag skickar tillbaka den eller ska jag vänta mig pengarna fört när hon mottagit tunikan?Aldrig gjort detta förr...
    Tror att säljaren har rätt att få varan åter innan den återbetalar. Enl T's regler alltså.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-17 23:50:53 följande:
    hej tjejerkom hem från sjukhuset för ca 30 min sen.. allt var bra med lillebror Nu åkte lite ut på t får ta resten imorgon för just nu är jag tröööött
    Vad har hänt? Jag har missat nåt nu tror jag?

Du som också gillar lila: vill jag hellre ha höstens lila lurv än förra höstens? Är den gosigare/bättre i kvallen?
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-17 23:57:30 följande:
    lillebror fick en elstöt av ett uttag ikväll så vi fick åka in och ta ett ekgABSOLUT höstens!!! 10 ggr finare och sååå gosig
    Oj, läskigt! Skönt att allt är under kontroll nu då .

Så dessa är bättre i kvalitén? Tycker att vårens lila är bättre än förra höstens lila. Men samtidigt är den ju äldre med och det sätter så klart sina spår {#lang_emotions_undecided}. Svårt att veta... Försöker mest motivera mig till varför jag behöver 4 lila fleecelurvar .
  • Stormis

Äh, nu gjorde jag det {#lang_emotions_embarassed}...
    Lila lurvjacka, pippileggings och pippiklänning på väg fr Mysgrodan{#lang_emotions_dreamer}. Motiverar det hela med att hon hade lägre ord.pris på klänningen än de flesta andra så det blev som 30 % på den {#lang_emotions_innocent}.

Bäst att sova nu innan jag hittar på fler dumheter. Nattis

• Stormis

Kan inte sova...

Om det kommer nån morgonpigg om några timmar som har tråkigt och vet vart man kan hitta vårens blå stjärnbyxor (Molo, samm som ärmarna på dalmatinerna) i stl 62 så hojta gärna .

• Stormis
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
    Till Nikki för finaste pärlplattesuiten som kom idag . ÄLSKAR!!!
  • Stormis
    Busbellan skrev 2009-09-18 21:00:45 följande:
    Jag behöver tips!!Har ju de fina leggingsen med fåglar liggandes i Ellas garderob, men de har aldirg blivit använda.Ni som har dem, vad har ni till? Har liksom inget att sätta ihop dem med
    Puffar. Väntar hem såna från Mysgrodan . Men jag såg nån bild på Meandis frottétunikor som var jättefin. Särskilt den turkosa. Och Katvigs velourtunika från förra hösten borde väl vara perfekt (om man vill ha långärmad). Jag köpte pippi-klänningen med. Kanske blir det för mycket, men det är ju ganska mycket luft/blått så det kan väl också gå hoppas jag.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-09-18 21:14:52 följande:
    jo han sa det med, men det är inte närsyntheten som blivit sämre, den har faktiskt blivit bättre på det ögat o det andra ögat var samma. Så nu är det -4,25 på båda. Det var min astigmatism som blivit mycket sämre, från -1,75 till -3,75! O det hade inget med graviditeten att göra.
    Jobbigt att vara halvblind . Jag har -6,5 p mitt ena öga (linser, vilket ger ännu sämre värden med glasögon ). Tur att det inte kommit plötsligt, utan sakta de senaste 20 åren. Men det är galet vad jag inte hade klarat mig förr i tiden. Hade lätt blivit uppäten av en dinosaurie eller liknande .
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-09-18 21:27:38 följande:
    ja tänk dig då astigmatism också Min kombination sa han är ungefär som en som har -8-9 i närsynthet. Ser ju fan ingenting utan glasögon...o linser kan jag inte ha pga astigmatismen. Det är bara o glömma. ja tänk, vi hade nog inte överlevt 2 dagar på stenåldern För mig har det ju inte kommit smygandes direkt...fick mina första glasögon när jag var 4 o fick ha världens största tjockaste glasögon på lågstadiet då jag behövde så starka, då fanns inte så de kunde göra dom tunna som de kan göra nu, kostade mig flera tusenlappar extra idag bara för den behandlingen på dom...men vill inte ha några tjocka nördglasögon...Ska snart in med Maia igen...de upptäckte ju astigmatism på henne i våras o vi skulle komma tillbaks i höst för en ny undersökning, tyvärr är det ju ofta ärftligt med dessa skitögon
    Jo, jag är glad att jag "bara" är närsynt och att mina linser funkar ua. Men man ser ju verkligen INGENTING utan hjälp i dessa styrkor. Gissar att vi är lika kassa kålsupare båda två, fast med olika fel {#lang_emotions_undecided}.

Ja, tänk dig stenåldern: "Åh, kolla vilken fin liten insekt. Oops, my mistake, en T-rex!" Och så vips var man uppäten .

Min man är också närsynt så vi bara går och väntar på att Karla ska bli det med. Men det dröjer säkert till skolåldern iaf. Än så länge har hon hökögon. Ser ALLT!
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-09-18 21:42:40 följande:
    Japp! Jag med!Ååå vad rooligt!HUr snabbt måste vi nu köpa kortet? Så vi inte missar den detaljen.
    Åh, jag vill med. Köpte ju kortet i våras för just detta ändamål då skiter det sig med just den dagen {#lang_emotions_cry}. Tur att min polare åker med som jag shoppat åt 3 ggr så jag har lite tillgodo. Puh!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14