Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-24 22:43:54 följande:
    vem här ska till katvig???
    Jag tror att jag ska om Smultron kan bärga sig och inte åka första BiB-dagen för då kan inte jag. Så jag hoppas, men är inte säker.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 22:47:50 följande:
    jaa men ekonomin tillåter det inte just nu en vänlig själ ska handla till mig på småfolk och så renoverar vi just nu båda barnens rum... så där går ju en del dessutom är jag bara ute efter 3-4plagg
    Fast 3-4 plagg kostar ju inte så mycket . Men jag förstår så klart vad du menar .
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 22:53:27 följande:
    liiite väl stort på bia bus det är på honom jag gillar färgerna skarpt
    Fast man behöver ju inte kortet denna gången. Och för dig i Malmö i en bil med några stycken så kan väl inte resan kosta mer än en hundring? Fast nu kasnek jag ska lägga ner övertalningskampanjen, vet ju inte ens om jag själv kommer iväg om andra hellre vill åka på söndagen .
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 23:00:57 följande:
    är det en dag då man måste ha kort? eller är alla dagar kortfria??hur ligger det till liksom hur komme du dit?
    Tisdagen är första "vanliga", dvs kortfria dagen (sön kort, tis-lör för alla). Det är då jag också vill dit. Och om Ronya våll då med så får vi nog med oss Smultron då med, tror/hoppas jag.
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-09-24 23:06:50 följande:
    OM vi är flera härifrån så kör vi nog.Är det bara jag så vet i hundan.
    Buttelina skrev 2009-09-24 23:06:30 följande:
    kör nån av er?? är där plats i bilen för buttes breda bak
    Jag och Smultron snackade lite löst idag om att åka på tisdagen. Sen skulle hon nog höra med Helsingborgspacket (aka Ronya & co ) om de också ville då. Annars kunde Smultron nog tänka sig att åka på kort/söndagen med, dock kan inte jag då. Så om vi drar två fr Halland på tisdagen finns det ju 3 platser kvar, frågan är bara hur många av dem som en fylls på i norra Skåne???
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-09-24 23:09:17 följande:
    ja jag hade varit glad om jag hade fått plats i nån bil för resan dit "måste" vara billig om jag ska ha råd att handla nått där överhuvudtaget
    Du tänker som jag . Därför vill ju vi långväga gärna fylla bilen så nordligt som möjligt. Men vill ju ändå snabbt veta en full bil. Så vi får väl ta ett par dagar och klura lite? . Nu ska jag nog försöka sova lite (eller iaf lägga mig i sängen och vända och vrida på mig i ett par timmar... Kass att vara gravid på natten ).
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-09-24 23:12:58 följande:
    KAn vi hålla detta en aning öppet några dagar?
    Jag har inte bestämt nåt ännu iaf .
  • Stormis

Ok, nån som kan svara snabbt...?

MAT's vinteranoraker i babaystorlek. Är de gigantiska i stl eller kan man lita på stl 86? Har ju en tunnare anora i samma/liknande modell märkt stl 12-18 mån och den är minst sagt stor i stl. Typ som en 92 iaf. Nån som vet {#lang_emotions_dreamer}. K är ca 82-83 cm, 11 kg skulel jag gissa. Har börjat ha 86 i kläder, de är lite stora.

• Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-09-25 20:07:32 följande:
    Jag tycker de är stora, 98 är iaf jättestort på Maia. Hon skulle lätt kunna ha 92.
    Jo, jag gissade det eftersom anoraken vi har också är stor. Så svårt bara när de "bytt" storleksangivelse. Hur lång är Maia nu?
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-09-25 20:07:32 följande:
    Jag tycker de är stora, 98 är iaf jättestort på Maia. Hon skulle lätt kunna ha 92.
    Har du bild förresten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14