Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-07 23:21:34 följande:
    är ni här
    Jag är här!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Raihana var med på mitt förslag också...

• Stormis

Hej!
    Försvann mitt inlägg???? Testar igen:

Fråga till er som är proffs på Internethandel:

Jag beställde en sufflett på Toddler.se, men ångrade färgvalet efter leverans. Jag fick naturligtvis skicka tillbaka den om jag betalade returportot, vilket jag så klart gjorde. Jag ville dock byta till en annan färg och nu vill de ha 35 kr i fraktavgift av mig eftersom de räknar detta som en ny order, jag ser det som ett byte. Hittar ingen info om detta på konsumentverkets hemsida. Nån som varit med om att behöva betala både returporto samt porto för nya varan?
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:42:35 följande:
    Det stämmer!Du ska betala porto igen, dom har helt rätt..
    Buhu... Hade jag bara vetat hade jag inte bytt. Varför skriver man att man skal betala returportOT, inte returportORNA då... Nu blev varan nästan 100 kr dyrare...

Tack iaf för svar, bara tänkte om man kunde krångla lite...
  • Stormis
    Pejo skrev 2009-07-11 21:09:35 följande:
    Usch läste mailet från Rackamaja o kunde inte låta bli att shoppa lite till i småfolk o molobrallisar... Ska sluta läsa sådana mail nu...
    Rackamaja-mail? Idag? Lust att vb i tråden? Jag har inte fått nåt.
  • Stormis

Tack! Eller tack å tack. Nu blev jag 400 kr fattigare till Rackamaja (men undrar varför inte jag fått nåt mail, det brukar jag få? tror jag... Har iaf beställt där flera gånger innan.

Men deras saldo verkar ju funka bra. det jag beställde är nu borta, fast det är klart, men kan ju ha beställt samtidigt. Blev iaf dalmatinlinne (till nästa sommar skulle jag tro , lilaorange Småfolk med flickor (minns kanske tokfel nu ?) å dalmatinbody till lillebror. Nu hann jag visserligen köpa en suit innan i 56 så nu blev det body i 62. Perfa!
    *sent omsider dalmatingalning!*

• Stormis
    Everlonn skrev 2009-07-11 22:13:31 följande:
    Behöver tips om webbutiker som säljer kik kid...ot jag vet Men behöver hitta dom ändå!! Alla tips mottages tacksamt!!
    Pluddevutten har till 50 % på nån kod jag inte minns, men det står nog i Internet-tråden tror jag?
  • Stormis
    Incommunicado skrev 2009-07-11 22:14:48 följande:
    Kikar in och berättar att IdaT kommit till LLM. Den här vill jag ha om jag får en grabb:www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=20363
    Brallor i det printet reas på Rackamaja. Eller är jag förvirrad? Nytt el gammalt?
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:19:55 följande:
    Huj va de går på T idag   
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:35:29 följande:
    Har provat allt redan då vi är vana. Om vi åker in blir det väl som sist, olja varje kväll och vattenlavemang varje morgon i en vecka minst. 2 övergrepp om dagen alltså gånger 7. Sist var hon full med blåmärken efter där vi varit tvungna att hålla fast henne...och bara vi skulle byta blöja så var hon helt livrädd och skrek för hon trodde vi skulle göra något annat.nej jag VILL INTE!!!! Åh vad jag önskar att ett mirakel liksom sker o hon bara klämmer ut den där klumpen inatt...men har önskat mig det varje kväll nu men nähe
    Usch, plutten då {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14