Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-09-18 22:23:34 följande:
    Men vad alla ska sova? Sömntutor
    Tänkte detsamma.
    SmillaMilla skrev 2009-09-18 22:23:23 följande:
    hittade, kl 18. Blir stressigt men det skall hinnas med
    Ska du till Stockholm i helgen?
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-09-18 22:26:24 följande:
    Nä jag skall på mässan den 3 oktober Får ingen med mig förutom stora sonen. Så då måste man ju passa på att köpa vinterkläder. Lutar åt polarn och pyrets.
    Vad är det för mässa? Underbara barn?
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-09-18 22:28:34 följande:
    Ja underbara barn. Gillar den mässan skarpt. Massa kul shopping!
    Hmm...man kanske ska dit. Tycker att en del saker var rätt tråkiga förra året men bara det att NS är billigt är ju värt ett besök
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-09-18 22:33:01 följande:
    Ja men eller hur. Kanske vi ses Jag köpt inga ns men massa molo förra året.
    Åh vi hittade inga bra storlekar kvar på Molo. Men vi var där dag 2 också. Skulle helst vilja gå fredag. Man kanske får smita tidigare från jobbet. Känns som om jag har rätt mycket övertid att plocka ut
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-09-18 22:35:59 följande:
    Syns vi då tjejer??   Jag fick ett sms häromdagen- vill du åka på underbara barn m mig? Jag bjuder på hotell   *min goaste vän * så den här mamman ska få sova ENSAM ja nästan men barnfri på hotell
    Åh vad mysigt! Då måste vi ju hooka up allesammans.
    Raihana skrev 2009-09-18 22:37:57 följande:
    Tjolahopp i tråden!! Ser att ni pratat underbara barn mässan. Var där förra året och tyckte det var sådär och ändå lyckades jag bränna 2500:-. Vet inte om jag ska dit, maken är ju utomlands då så jag måste fixa barnvakt....
    Tyckte också mässan var sådär förra året. Shoppade dock NS för en tusenlapp ändå Fick gratis inträde via FL Lisa eftersom hon vunnit biljetter. Hade nog inte tyckt det varit värt det om jag betalat. Men jag funderar om man kanske ska gå i alla fall?
    stökmamma skrev 2009-09-18 22:38:59 följande:
    Go kväll förresten. Är faktiskt ganksa lessen trots min mässresa, vann ju en suit på köp nu igår och det va som jag misstänkte igår, hon eller dom?? hade sålt samma suit 2ggr fick detta mail Hej! Jag är jätteledsen men det har skett ett missförstånd mellan mig och min kompis som jag säljer Molodressen åt. Vi hade lagt ut dem tidigare men pga ett missförstånd med Tradera så avslutades auktionerna i förtid. Jag la nu upp alla på nytt men hon hade redan sålt just den som du köpte.  Hoppas att du inte har hunnit betala än? Ber så hemskt mycket om ursäkt, jättedumt att det blev såhär! Om du har hunnit betala så skicka ditt kontonummer så sätter jag tillbaka summan omgående. Återigen förlåt! bara säga grattis isako du bjöd bäst
    Åh vad tråkigt!
  • Duntoffla
    Raihana skrev 2009-09-18 22:52:46 följande:
    Ja, jag handlade nån Me&i filtar och en skötväska. Och en massa träleksaker till ungarna som var asbilligt. Hade ju en himla trevlig dag med min mamma i alla fall. Jag vill nog hellre gå på denna mässa istället:  www.nordiskamuseet.se/category.asp?cat=412&ca...
    {#lang_emotions_tongue_out}
    stökmamma skrev 2009-09-18 22:53:42 följande:
    undras om man ska tröstshoppa lite ?? Förresten va brukar dom ha för kul på mässan förrutom Ns?? Ska nog slå till på ett par såna till mässpris iallafall Antar att det är en bit fr mässan till danskbutikerna i city??
    Jag, Preggi och Jompa var på lördagen och jag hittade inget utom NS som jag ville ha direkt. Kanske ngt litet mer. Molo fanns från Gucce men de har väl lagt ner nu?

Det tar ju bara några minuter med pendeltåg från Älvsjö till stan. Sen ska man förstås vidare. Åker man bil tar det max 15-20 min beroende på var man ska.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-09-19 08:42:12 följande:
    Morning Allt bra med er?
    Japp, jag och sonen mår bra men pappan var lite krasslig igår kväll. Nu sover han.

Allt bra med er då?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-09-19 08:45:14 följande:
    God morgon vännen. Allt väl? Fina fina lockar på N i BT
    Ja, det är bra men det har som sagt varit galet mycket. Nu reser jag bort nästa vecka och sen ska jag ANDAS. Tack
    Buttelina skrev 2009-09-19 08:47:45 följande:
    hej tjejer Usch inatt har jag varit vaken hela natten nästan lillebror har kräkts fleera ggr Nu på morgonen fick han ett halv glas vatten och inte ens det fick han behålla
    Nej, men skrutten då Sånt där är inget kul. SJälv klarar man det ju men de små blir så snabbt dåliga. Hoppas att det vänder snart. *kram*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14