stökmamma skrev 2009-09-18 22:35:59 följande:
Syns vi då tjejer?? Jag fick ett sms häromdagen- vill du åka på underbara barn m mig? Jag bjuder på hotell *min goaste vän * så den här mamman ska få sova ENSAM ja nästan men barnfri på hotell
Åh vad mysigt! Då måste vi ju hooka up allesammans.
Raihana skrev 2009-09-18 22:37:57 följande:
Tjolahopp i tråden!! Ser att ni pratat underbara barn mässan. Var där förra året och tyckte det var sådär och ändå lyckades jag bränna 2500:-. Vet inte om jag ska dit, maken är ju utomlands då så jag måste fixa barnvakt....
Tyckte också mässan var sådär förra året. Shoppade dock NS för en tusenlapp ändå

Fick gratis inträde via FL Lisa eftersom hon vunnit biljetter. Hade nog inte tyckt det varit värt det om jag betalat. Men jag funderar om man kanske ska gå i alla fall?
stökmamma skrev 2009-09-18 22:38:59 följande:
Go kväll förresten. Är faktiskt ganksa lessen trots min mässresa, vann ju en suit på köp nu igår och det va som jag misstänkte igår, hon eller dom?? hade sålt samma suit 2ggr fick detta mail Hej! Jag är jätteledsen men det har skett ett missförstånd mellan mig och min kompis som jag säljer Molodressen åt. Vi hade lagt ut dem tidigare men pga ett missförstånd med Tradera så avslutades auktionerna i förtid. Jag la nu upp alla på nytt men hon hade redan sålt just den som du köpte. Hoppas att du inte har hunnit betala än? Ber så hemskt mycket om ursäkt, jättedumt att det blev såhär! Om du har hunnit betala så skicka ditt kontonummer så sätter jag tillbaka summan omgående. Återigen förlåt! bara säga grattis isako du bjöd bäst
Åh vad tråkigt!