Tejja skrev 2009-09-19 21:23:02 följande:
Rahiana- ¨Vilken fin shopping! Och sååååå många lurvar!! *Avis på t-fyndet knapp-buttona* Men glad för din skull förstås. LillRonya- diggar skarpt tischan! Åh vilket fint kort med NS-byxorna Soluniko- *Sötnos* Liljanoch Loppan- Vilka busfrön! Och sååå fin hon är i lila lurv och jättefina vantar/mössa. Åh, vilken garderob, som en hel butik ju! Grodprinsen- Vilka fina barn du har! Seadwarf- Jättefina syskonbilder- men vilken pangbild på tjejjan på soffan -det var en underbar kombo!! Stormis- Jättefin bambi-bild, både kläder och modell! Therese81- *Glada lilla Stella* Duntoffla- Finaste Noel! *Saknar* Buttelina- Vilket fint rum! Blev väldigt inspirerad att ta itu med Neahs blivande.
Vi saknar er också
jag tycker absolut inte att den andra är ful. Den är jättefin men den rosa strået vassare (roligare och "piggare" färg) Den mörka ser lite stor ut. Hon kanske kan ha den i vår istället?
Zvartaliljan skrev 2009-09-19 21:24:04 följande:
åh det är SÅ svårt...här ska de ta dagiskorten UTE!!! Mitt i leken typ...känns lite trist...känns liksom som jag kan ta lika bra kort själv då??? poängen med en professionell fotograf är ju lite att de har en bra bakgrund, belysning o.s.v Nu ska de bara ha lekplatsen på dagis och en kamera, inga lampor eller nåt liksom.... Men tänkte
iaf låta henne fotograferas så får vi se om jag vill ha bilderna sen...men VAD ska hon ha på sig?? De ska tas tidigt på mrogonen den 29 september. Nu är det runt 7-8 grader så tidigt på morgonen.
Här tog de också korten ute men jag tror att de kan bli bra ändå. Andra bilder som dagis tagit ute (till korten i hallen) är superfina just för att de har grön naturlig bakgrund och inte den grå/blå tråkiga stela...