Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

THEA och Grodan skrev 2009-09-26 22:07:22 följande:
    Okej, då blev det stooort grattis i efterskott
    Morty skrev 2009-09-26 22:03:00 följande:
    Hej! Grattis till stora killen! Så söt i bt.
    SmillaMilla skrev 2009-09-26 22:02:49 följande:
    Han är bara sååå himla söt i bt! Världens finaste lockar alltså.
    Tack!
  • Duntoffla

God förmiddag!

Tejja- Tack! Noel är lite betuttad han med, både i Neah och i Tättabiinen Hoppas ni hade trevligt i går kväll

jompa skrev 2009-09-27 10:00:43 följande:
    Tjejer, tror ni att det är lönt att lägga ut Molo kläder på T, helt nya från hösten kollektion? Obs ingen annons bara en undran!!
    Det tror jag absolut. Sålde ett par nya däckbyxor och fick helt ok för dem. Kanske inte fullt pris men inte långt ifrån. Särskilt om storlekarna tagit slut i butikerna så kan det nog vara intressant för många att kunna köpa på T istället
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-09-27 10:32:53 följande:
    Hej vännen. Är du hemma nu igen? Har du haft det bra? Söta söta Noel, som nu är stor kille, hela 2år. Grattis grattis till honom i efterskott. Jag ska prova lägga ut dem med högt utrop tror jag. Kommer nog köpa mindre och mindre av dessa lite mer färglada mönstriga kläderna. Tröttnar så nedrans fort. Har ju inte ens använt dessa och det finns nog en anledning till det.
    Hej
    Tack! Vi har haft det toppen men jag är rätt trött nu. KOm hem i fredags kväll och sen ett kalas på det

Det är nog en bra idé att sälja om du känner så. Vissa mönster är FÖR mycket och man tröttnar snabbt

Nu ska vi sätta fart. Det ska handlas, köpas varmkompost och en vardagsrumsmatta.

CU
  • Duntoffla
    Quiet thoughts skrev 2009-09-27 20:36:46 följande:
    Hejsan alla... hoppas ni mår bra. Lova har legat på sjukhus över helgen. Och jag har gjort detta ikväll
    " target="_blank">

väl värd en titt...
    Sitter här med tårar i ögonen. {#lang_emotions_cry} Jättefint har du gjort. *kram*{#lang_emotions_heart}
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-10-03 17:07:07 följande:
    Hej hej Jag skulle nog inte lägga ut Småfolk t-shirts nu, mina har gått för 50-100 kr den senaste tiden, känns som alldeles för dåligt betalt.
    Antog nästan det. Tänkte att det kanske får sig ett uppsving nu med salgtider. Äh, jag får vänta. Har inte köpt kläder på länge så jag har inte mycket att sälja nu. Trist för det betyder inga inköp heller...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-10-03 17:09:18 följande:
    Mjo man vet ju aldrig, men isf skulle jag nog sätta ett högre utrop, absolut inte 1 kr som jag gjorde. Det är precis samma här, har bara en massa t-shirts/linnen och shorts att sälja och det är ju helt fel tid.
    Jag får väl spara pengar istället och shoppa lite nytt till Noel. Tror att kläderna på dagis kommer hålla bättre i vinter då de har de under overaller. Nu i aug/sept är så mycket förstört. Har laddat med mer Lindex nu.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-10-03 17:21:30 följande:
    ÅHHH hittade äntligen en fin kombo med kameleontbyxorna, katvigs turkos/gröna tröja. Precis samma turkosa! Ni får ha en trevlig kväll tjejer, nu ska vi ha kalas här hemma!
    Vem fyller år?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14