Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-08-07 19:50:12 följande:
    Han har 4 med den grå. Fem men en är på¨väg bort... Funderar på att göra mig av med hans röda också. Mest för luvans skull. Är mer praktiskt utan tycker jag. Vilken färg tog du? jag blev lite sugen på en ny brun men har inte sett den utan luva
    Jag gillar också mest utan luva, eller ja...det är mest praktiskt iaf.
    Jag har köpt dom här:
    www.matadorkids.se/images/uploads/DSC02682.jpg
    cdn.shopify.com/s/files/1/0017/4582/products/P8060077_medium.jpg

Och sen har han ju dom här sen innan, funderar på att sälja den blå, tror den är för liten men jag har liiiite svårt att skiljas från den Isf kommer jag nog köpa en ny blå.
    Lurv fleece från MoloLurv jacka från MoloMolo lurvjacka
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-08-07 19:59:53 följande:
    Åh, där var ju den bruna med röda kantband utan luva. Det är den jag vill ha
    Japp, underbart fina bruna, fast jag tror det är orange kantband.
    Jag hoppade den hos Veras Hus fast 98 var minsta storlek.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-08-07 20:03:15 följande:
    Japp och fraktfritt är ju populärt.
    Härligt när det försvinner sådär på köp nu, jag blev av med 2 plagg på köp nu bara några minuter efter att jag lagt ut dom idag.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 20:06:27 följande:
    Det är orange kantband och jag har åxå hoppat en sån i junior 92   *underbara bruna fina*
    Visst borde väl Katvigs brun/brun mössa funka till den?

Åååh, fiiiiin lurvis du hoppat
    Jag köpte den i 98.
    LIAM
  • ängeln83
    LA Woman skrev 2009-08-07 20:06:57 följande:
    Ja, den var riktigt tjusig!!!!!!!
    Urläcker
    Hoppas den är lika fin som den bruna med blå kantband som kom förra hösten *love*. Har den i overall i 92, ingen risk att Liam kan ha den till hösten men jag kan bara inte sälja den, får väl hoppas att bebis växer i storlek 92 fort
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 20:08:39 följande:
    Å absolut!! *blir superfint*
    Den var ju fin ihop med förra höstens bruna iaf.
    Eller vad har du tänkt ha för mössa till?
    Vore härligt med en i velour i samma orange.
    LIAM
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Har sovit super dåligt inatt, det är såå varmt i vårt hus så jag blir galen. Gick ner i källaren och plockade fram fläkten till slut, då gick det andas igen

LIAM
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-08-08 08:52:21 följande:
    Har också sovit tokdåligt inatt. Milla har varit som ett plåster och 27 grader i sovrummet på det.. Svettigt!
    Uff...tyckte det räckte med gubben i sängen som strålade värme, Liam kom inte in förens kl 7 men han la sej på gubbens plats.
    LIAM
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-08-08 08:58:34 följande:
    Jaa, här jobbade sambon natt så det var bara jag och M fram tills imorse. Men det räckte gott och väl! Hade fläkten på hela natten men jag är nog överkänslig för jsg blir fasen alltid helt förkyld när vi använder den  Nu är jag liite less på den här sjuka värmen, hade gärna fått vara lite mulet i någon dag tycker jag nog, så man får andas ut
    Helst ligger man ju själv i sängen när det är så här varmt.
    Samma sak med mej, var super förkyld när jag vaknade, och det är likadant när gubben ställer ner ac:n för mycket i bilen, då börjar jag nysa och snora direkt.

För min del får det gärna bli höst nu, eller typ runt 20 grader iaf, denna värmen är bara jobbig, och man kan ju knappt vara ute på dagarna ens.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14