Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-08-08 08:50:23 följande:
    Ja den är underbar.
    Tok fin Hade velat ha den gröna till Liam.
    LIAM
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-08-08 09:08:37 följande:
    Jo, men ändå måste man ha fläkten på så man inte dör. Annars blir jag mycket sällan sjuk/förkyld osv. Men så fort jag tittar på en AC så är det kört, haha. Idag har vi 27 grader här, jag tror det måste vara något slags värme rekord den här sommaren. Tror jag kan räkna på en hand de dagarna de har regnat/varit mulet här. Hoppas vi slipper vindsvåningen nästa sommar och förhoppningsvis bor i hus
    Än så länge är det ganska skönt här, runt 18 grader ute, men det lär väl stiga ganska så fort, igår hade vi 30 grader, helt sjukt varmt.

Annars har nog vädret varit ganska blandat denna sommaren, en hel del regn känns det som, men när det väl blir varmt så blir det VARMT.

Uuuuf, vindsvåning lär varmt.
    Vi bor iof i hus men det blir grymt varmt ändå, blir väl så i tegelhus, och dessutom har vi solen på huset precis hela dagen och ingen skugga alls från kl 11 tills solen går ner.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-08-08 09:34:16 följande:
    Tillbaka...fick lov att blåsa upp poolen till Max*pust* Nikki: Det är en lillasyster som gäääärna får börja planera sin flytt snart Jompa: Småfolken är superfin Ängeln: Visst väntar du hem en lurv? Vilken
    Hej söt

Liam fyllde just sin pool med sand *suck*, barn är då för härliga

Jaaaaa, fast det blev visst två lurvar{#lang_emotions_innocent}
    www.matadorkids.se/images/uploads/DSC02682.jpg
    cdn.shopify.com/s/files/1/0017/4582/products/P8060077_large.jpg
    LIAM
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-08-08 09:54:45 följande:
    Hej, Sitter på bryggan och solar men tänker på molo lurvar.. <vilka shoppar har fått in? EST och matador, nån mer?
    Hej hej

Ååååh, det lät härligt
    Hum...Barnlyan, Veras Hus är dom jag kommer på.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-08-08 09:57:28 följande:
    Ahh-lika bra att köpa två på en gång Den bruna är jag också sugen på även om vi har den med blå kantband redan..fast den kan ju få flytta.. Vilken storlek har du till Liam?
    Jaaaa men precis, båda lär ju flytta hit nångång ändå så då kan dom ju lika gärna göra det direkt Är lite sugen på den blå också.
    Den bruna ser såå fin ut. Liam hade den bruna med blå kantband i overall förra hösten, den lär ju inte passa nu men jag kan bara inte sälja den.

Jag har köpt 98 till Liam. Han har JR 92 & 98 i sina andra och det skiljer inte sådär jätte mycket på dom. O en 98:a kan han ju ha längre.
    LIAM
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-08-08 10:06:15 följande:
    Hej hej, Allt bra med er och magen? Kan ju säga att det är väldigt härligt här på landet.. Fullt med barnvakter med så jag och maken ska ta en sväng med vattenskotern strax.. Underbart...
    Jodå, det är bra med oss, o med magen också, fast det är en riktig liten buse som lever rövare dygnet runt

Ååååå va härligt det låter, och skönt med en massa barnvakter. Skulle jag också behöva just nu, gubben har jobbat 12 timmars pass hela helgen.
    LIAM
  • ängeln83
    Milliz skrev 2009-08-08 10:09:15 följande:
    Jag tror det. Jag har inte sett den tidigare iaf. Måntro när småfolks höst kommer, och vad som kommer?
    Du kan kika in nya kollektionen på deras hemsida, www.smafolk.dk
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-08-08 10:07:23 följande:
    Den blå spanar jag också på..men jag får nog nöja mig med en JR 92 för den 98:an som jag hittade i växagarderoben är toookstor Visst finns det jr 92or eller börjar de på 98? Sen är frågan om jag ska ta en lila eller hallon overall till loppan
    Den blå är fiiiiin, eller ja, alla är fina ju.

Jaså? Jag tyckte inte det skiljde så mycket på dom som Liam har.
    Japp, det finns jr 92, men det verkar som många shopar tagit in från 98.

Hum...jag tycker nog lila
    Den ska jag köpa om vi får en flicka.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14